پرسپولیس نیوز : مدافع تیم پرسپولیس گفت:نفت برای بازی با ما سرشار از انگیزه خواهد بود.

محسن بنگر ،درباره دیدار پرسپولیس مقابل نفت اظهار داشت: براساس قرعه نفت میزبان بازی است. اما حضور هواداران پرسپولیس در ورزشگاه باعث می شود تیم حریف احساس کند مهمان ماست.

وی ادامه داد:در روزهای اخیر تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم و فاصله امتیازی پرسپولیس با بالای جدول خیلی  محسوس نیست و فرصت جبران امتیازات از دست رفته را برای بهبود بخشیدن به جایگاه مان را داریم.  شیوه فوتبال تیم پرسپولیس و پتانسیل بازیکنان باعث می شود با امیدواری به ادامه لیگ فکر کنیم و البته به شخصه اعتقاد دارم تعداد دفعات تعطیلی کوتاه و بلندمدت لیگ در کیفیت مسابقات و تیم ها تاثیر خوبی نمی گذارد.

مدافع پرسپولیس درباره شکست نفت در بازی مقابل استقلال در جام حذفی گفت در جریان مسابقه نفت عملکرد خوبی داشت و بازی را در ضربات پنالتی واگذار کرد. نفت جزو تیم های خوب و خطرناک فوتبال کشور به شمار می رود که در هفته های گذشته به دلایلی نتوانسته نتایج مورد نظرش را به دست بیاورد و مسلما برای بازی با پرسپولیس سرشار از انگیزه خواهد بود.اصلا نباید به جایگاه این تیم در لیگ برتر نگاه کنیم و فریب آن را بخوریم.

بنگر افزود:باید بدانیم بازی آسانی پیش رو نداریم و با استفاده از موقعیت هایی که به دست می آوریم در فرصت لازم به آنچه می خواهیم برسیم. نفت از  جام حذفی اوت شد چنانچه پرسپولیس نیز مقابل ذوب آهن روی اشتباه داوری کنار رفت. به هرحال برای بازی نفت فقط سه امتیاز بازی را می خواهیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)