خبرگزاری پرسپولیس : پرسپوليس در هفته های ابتدایی نتيجه نمي‌گرفت و بازیکنان خط دفاعی این تیم مورد انتقادهاي شديدي قرار مي‌گرفتند ولي حالا شرايط عوض شده و خط دفاعي پرسپوليس تا حدودي مطمئن بازي مي‌كند.

محسن بنگر مدافع پرسپولیس در مورد شرایط فعلی این تیم می گوید:« اين درست است كه عقب افتاديم ولي اختلاف امتيازها هنوز زياد نيست. به طور حتم تيم‌هاي بالايي امتياز از دست مي‌دهند ولي مهم اين است كه ما اشتباه نكنيم و از لغزش ديگر مدعيان استفاده كنيم.» او در پاسخ به این سوال که قبول داری حالا که استقلال صدرنشین شده است، کار پرسپولیس برای رسیدن به صدر سخت است می گوید:«استقلال هم امتیاز از دست می دهد ولی ما دیگر نباید ببازیم چون اگر ببازیم دیگر به درد پرسپولیس نمی خورد که تیم های بالای جدول امتیاز از دست بدهند.»

بنگر در مورد طلبی که از باشگاه سپاهان دارد ادامه می دهد: «من 180 ميليون تومان از اين باشگاه طلب دارم ولي آقاي رحيمي مديرعامل سپاهان به من گفت كه طلب‌ات را نمي‌دهيم و برو شكايت كن. فكر مي‌كنم اين جواب زحمات 8 ساله من در سپاهان است، اگر آقاي ساكت بود حرفي نمي‌زدم و حتي شايد اين طلب را مي‌بخشيدم ولي آقاي رحيمي تازه به فوتبال آمده و شايد نمي‌داند ما براي سپاهان چه كار كرديم. شايد رحيمي از اينكه طلبم را با شكايت بگيرم مشكلي نداشته باشد. شايد او در فدراسيون آدم‌هايي داشته باشد كه از شكايت من نمي‌ترسد.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)