پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در دربی 81 استقلال بعد از گل مهاجمان خود را بیرون کشید و ما هم راحت به خط حمله اضافه شدیم.

محسن بنگر در خصوص تماسی که با فرزند مرحوم هادی نوروزی بعد از دربی 81 و تساوی تیم‌های پرسپولیس و استقلال گفت:‌ بازی ما با استقلال که تمام شد به رختکن آمدیم و هانی با من تماس گرفت و مساوی را تبریک گفت. او به من گفت که عمو می‌دانستم که در این بازی گل می‌زنید. من به او گفتم تو از کجا می‌دانستی که ما گل می‌زدیم و هانی به من گفت که بابا به من گفت شما به استقلال گل می‌زنید.

وی ادامه داد: هانی به من گفت: زمانی که دربی را سر مزار می‌دیدیم بابا در دقیقه 80 زیر گوش من گفت که نگران نباش، پرسپولیس گل می‌زند. وقتی هانی این حرف را به من زد من به او گفتم عمو جان حتما خیال کردی که بابا با تو صحبت کرده اما هانی گفت: به خدا خود بابا در گوش من گفت که پرسپولیس گل می‌زند و من می‌دانستم که شما گل می‌زنید.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره دربی 81 هم تصریح کرد: فکر می‌کنم دو تیم بازی خوبی انجام دادند اما در نهایت هر دو تیم با تقسیم امتیازات از زمین بیرون رفتند. من به هر دو تیم و بازیکنان خسته‌نباشید می‌گویم. هر چند که همه دیدند که پرسپولیس برتر از استقلال در زمین ظاهر شد و مهم این بود که هواداران از بازی ما راضی بودند.

بنگر در پاسخ به این سوال که در آن لحظات پایانی فکر می‌کردی به گل برسید اظهار داشت: در اواخر بازی ما واقعا فشار زیادی به استقلال آوردیم و همه بازیکنان حتی ما مدافعان به خط حمله اضافه شده بودیم. از طرف دیگر استقلال فورواردهایش را بیرون می‌کشید و این به ما کمک می‌کرد که بتوانیم دفاع را رها کرده و به خط حمله اضافه شویم و دیدید که من و رضا نورمحمدی هم در دقایق پایانی به عنوان مهاجم بازی کردیم. با این همه اعتقاد دارم که ما می‌توانستیم استقلال را شکست دهیم.

وی درباره تأثیرگذاری اش روی گل پرسپولیس، افزود: در آن صحنه همه بازیکنان پرسپولیس در 18 قدم استقلال بودند و من، رضا نورمحمدی، بنگستون، طارمی، علیپور و … در 18 قدم استقلال بودیم. در آن صحنه که کمال کامیابی‌نیا توپ را به داخل 18 قدم فرستاد و توپ به من رسید می‌خواستم با ضربه سر توپ را بزنم اما در نهایت به مهدی طارمی پاس دادم و بعد هم که گل به ثمر رسید.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص صحنه‌ای که خودش در محوطه 6 قدم استقلال به دست آورد اما ضربه‌آش با فاصله زیادی از روی دروازه به اوت رفت، گفت:‌ واقعا نمی‌دانم چرا ضربه‌ام اینطوری شد. من معمولا این ضربه‌ها را خوب می‌زنم اما در آن صحنه توپ روی پای چپم بود و شاید به دلیل بارانی بودن هوا نتوانستم ضربه خوبی به توپ بزنم.

بنگر درباره متنی که در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد و در آن تمجید زیادی از مهدی رحمتی انجام داده بود، افزود: به نظر من مهدی رحمتی شخصیت بزرگی دارد و یکی از بهترین‌های فوتبال ایران است. ما حدود 14 سال پیش در سپاهان با هم همبازی بودیم و از همان زمان با هم ارتباط خوبی داشته و داریم و اعتقاد دارم که او از بهترین‌های فوتبال ماست.

مدافع سرخ‌پوشان در خصوص دیدار این هفته پرسپولیس مقابل ذوب آهن در جام حذفی، افزود: قطعا بازی سختی پیش روی ما خواهد بود چرا که سوشا مکانی و مهدی طارمی را هم نداریم اما از آنجایی که بازی در اصفهان انجام می شود این مسئله می‌تواند به نفع ما باشد چرا که ذوب آهن باز بازی می‌کند و شاید اگر بازی در تهران انجام می‌شد آنها به ضدحمله روی می‌آوردند و ما می‌توانیم همین بلا را در اصفهان بر سر ذوب آهن بیاوریم.

وی در پایان تصریح کرد:‌امیدوارم از این بازی دست پر بیرون بیاییم و قطعا بازیکنانی که به میدان می‌روند بهترین بازیکنان خواهند بود و معتقدم که می‌توانیم ذوب آهن را در خانه‌اش شکست دهیم و به مرحله بعد برویم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)