کاپیتان سابق پرسپولیس اعتقاد دارد این تیم در اصفهان و بازی با ذوب آهن می تواند روی مهدی عبدی حساب باز کند.

محسن بنگر با بیان این جمله ادامه داد: دلیل اینکه پروسه خرید مهاجم خارجی برای پرسپولیس این قدر طولانی شد را نمی دانم اما این را می دانم که مهدی عبدی هم یک فوروارد گلزن و با استعداد است. به نظرم او می تواند خیال یحیی گل محمدی را در اصفهان و بازی با ذوب آهن راحت کند.

وی ادامه داد: بازی با ذوب آهن یک فرصت بسیار خوب برای خود مهدی عبدی است تا بتواند یک بار دیگر به همه ثابت کند که می تواند مهاجم اول پرسپولیس باشد. او در گذشته نشان داده که مهاجم توانمندی است و توانسته است در نیمه نهایی، فینال آسیا و دربی گل بزند. بنابراین پتانسیل لازم را برای درخشش در پرسپولیس دارد و باید بزرگ فکر کند.

کاپیتان سال های نه چندان دور پرسپولیس افزود: مهدی عبدی نباید فقط به بودن در پرسپولیس رضایت دهد و باید به آقای گلی فکر کند. او باید به تیم ملی و حتی حضور در جام جهانی فکر کند و نباید قانع باشد. البته همه می دانند پرسپولیس نیاز به خرید مهاجم خارجی دارد اما در حال حاضر مهدی عبدی می تواند بخشی از مشکلات تیم را در خط حمله برطرف کند.

مدافع سابق و مازندرانی پرسپولیس درخصوص تعداد زیاد بازیکنان مازندرانی در این تیم گفت: مازندران در سال های اخیر به ویژه 10 سال گذشته تبدیل به مهد فوتبال ایران شده است. شما در پرسپولیس امید عالیشاه، مرتضی پورعلی گنجی، فرشاد فرجی، دانیال اسماعیلی فر، سعید صادقی و مهدی عبدی از مازندران توپ می زنند اما به جرأت می توان گفت کمتر تیمی در ایران دیده می شود که از بازیکنان مازندرانی استفاده نکند. استان ما استعدادهای زیادی دارد و دراین سال ها تبدیل به کارخانه تولید بازیکن برای فوتبال ایران شده و امیدوارم روزی فرا برسد که از این پتانسیل و استعدادها بیشتر و بهتر استفاده شود.

بنگر در خصوص دیدار نخست پرسپولیس برابر ذوب آهن نیز اظهارداشت: شکی نیست بازی در اصفهان برای پرسپولیس تحت هر شرایطی سخت است. شاید غیبت یحیی گل محمدی و حتی مهدی تارتار روی عملکرد دو تیم تأثیربگذارد اما باز به نظر می رسد شانس پرسپولیس بیشتر از حریف باشد. پرسپولیس مهره های به اصطلاح فوتبالی ها کار دربیاری بیشتری دارد که می توانند سرنوشت این بازی را تغییر دهند.

وی با اشاره به اینکه ستاره های کمتری در فوتبال ایران متولد می شوند، خاطر نشان کرد: نه تنها پرسپولیس بلکه فوتبال ایران دیگر ستاره ای مثل علی کریمی به خود نخواهد دید اما تیم یحیی گل محمدی مهره هایی دارد که می توانند تعیین کننده باشند. امیدوارم بیرانوند، پورعلی گنجی، عالیشاه، کمال، ترابی، صادقی و… و حتی همین مهدی عبدی در فصل جدید با آمادگی کامل به مصاف رقبا رفته و برای قهرمانی پرسپولیس تلاش کنند. فوتبال بازی ستاره هاست و هر تیمی که از مهره های کلیدی تری بهره ببرد شانس بیشتری برای قهرمانی خواهد داشت.

محسن بنگر در پایان افزود: در تابستان امسال تیم های سپاهان اصفهان، فولاد خوزستان و حتی استقلال تهران خریدهای بسیارخوبی داشته اند. پرسپولیس هم نفرات خوبی جذب کرد و شاید یک مقدار در خرید مهاجم تعلل نشان داد. با این وجود به شخصه معتقدم این چهار تیم به علاوه گل گهر سیرجان شانس قهرمانی دارند. گل گهر شاید به اندازه تیم های مورد اشاره نتوانسته است ستاره بخرد اما امیرقلعه نویی را بالای سرخود می بیند که یک مربی پرافتخار است و در هرتیمی حضور دارد فقط به قهرمانی فکر می کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)