پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کلاً بازی در خط حمله را دوست دارم اما دیگر سنم زیاد شده است.

محسن بنگر در مورد بازی روز پنج‌شنبه پرسپولیس و پیکان که در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر برگزار می‌شود اظهار داشت: تیمی که تراکتورسازی را در تبریز شکست می‌دهد قابل احترام و خطرناک است. پیکان مهاجمان و دروازه‌بان خوبی دارد که می‌توانند برای ما دردسرساز شوند. در مجموع باید پیکان را شکست دهیم چون خودمان هم از این وضعیت خسته شدیم.

وی ادامه داد: مشکل پرسپولیس نتایج سینوسی است، اگر 2،3 پیروزی پیاپی به دست بیاوریم آن‌وقت وضعیت خوب می‌شود ولی این اتفاق رخ نمی‌دهد تا خیالمان راحت شود.

مدافع پرسپولیس درباره جدال مدافع این تیم با سعید دقیقی و دیگر مهاجمان پیکان خاطرنشان کرد: پیکان بازیکنان هجومی خوبی مثل دقیقی و فشنگچی دارد و در خط حمله خطرناک هستند. البته این باعث نمی‌شود که ما با احتیاط به میدان برویم. پرسپولیس از این بازی برد می‌خواهد و به خاطر همین باید با تجربه باشیم و حواسمان را جمع کنیم.

بنگر درباره عدم پخش بازی‌های لیگ توسط صدا و سیما عنوان کرد: خیلی بد است که بازی‌ها پخش نمی‌شود، کاش مردم می‌دیدند که ما در بازی با سایپا و راه‌آهن یک موقعیت را هم به حریف ندادیم. بازی‌ها پخش نمی‌شود تا بازیکنان حریف مصاحبه کنند و بگویند روی دروازه پرسپولیس فشار آوردند! کاش مردم زحمت بازیکنان پرسپولیس را در این دو بازی می‌دیدند.

وی در مورد اینکه در بازی با سایپا و راه‌آهن برای دقایقی در خط حمله پرسپولیس به میدان رفته، گفت: در بازی با سایپا دقایقی به خط حمله رفتم اما در بازی با راه‌آهن به خاطر شرایط بازی جلو کشیدم. من این کار را در سپاهان و شموشک هم انجام می‌دادم. کلاً بازی در خط حمله را دوست دارم اما دیگر سنم زیاد شده است! هرچند با این شرایط خیلی بیشتر از برخی بازیکنان جوان دوندگی دارم.

مدافع پرسپولیس در خصوص حضور مایکل اومانیا در پست هافبک دفاعی عنوان کرد: مایکل در این پست خیلی خوب و وظیفه شناس بازی می‌کند. کلاً بازیکنان خارجی وظیفه‌شناس هستند و برخلاف بازیکنان ایرانی خیلی دنبال انجام کارهای عجیب و غریب نیستند.

بنگر درباره اینکه آیا پرسپولیس می‌تواند تا پایان نیم‌فصل به صدر جدول برسد، اظهار داشت: فکر نمی‌کنم تا نیم‌فصل این اتفاق رخ بدهد چون فاصله زیاد است اما در نیم‌فصل دوم می‌توانیم با جذب چند بازیکن به صدر جدول برسیم.

وی در مورد اینکه چرا در بازی با راه‌آهن زیر پیراهن خود عکس غلامحسین مظلومی را زده بود، خاطرنشان کرد: کار خاصی نکردم. غلامحسین مظلومی یکی از بزرگان فوتبال ایران است و امیدوارم هرچه سریعتر سلامتی خود را به دست بیاورد و دوباره شاهد حضور این بزرگ فوتبال ایران در میادین ورزشی باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)