پرسپولیس نیوز : مدافع ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس گفت که با دعوت شدن به تیم ملی مزد زحماتش را گرفته است.

محسن بنگر  در خصوص دعوتش به تیم ملی گفت: با دعوت شدن به تیم ملی مزد زحماتم را گرفتم. جا دارد از همین جا از تمام هواداران پرسپولیس تشکر کنم که در این مدت پشت مرا خالی نکردند.

وی ادامه داد: آن زمان که در سپاهان بودم برای هواداران فرقی نمی‌کرد که به تیم ملی دعوت شوم یا خیر اما از آن روزی که به پرسپولیس آمدم هواداران پیگیر دعوت شدنم به تیم ملی بودند و برای من سنگ تمام گذاشتند.

بنگر تصریح کرد: تمام تلاشم را انجام می‌دهم تا با ارائه یک نمایش خوب در لیست نهایی تیم ملی برای جام جهانی قرار بگیرم.

مدافع پرسپولیس با بیان این مسئله که از سال 80 به اردوی تیم ملی دعوت می‌شده اظهار داشت: باید به بازی با کویت مانند یک بازی تدارکاتی نگاه کنیم هرچند انجام بازی دوستانه با تیم‌های بزرگ و اروپایی می‌تواند برای ما مفید‌تر باشد.

بنگر در ادامه در پاسخ به این سوال که تکلیف اتومبیل‌های دریافتی از باشگاه پرسپولیس به کجا کشیده شد، گفت: روز گذشته وکیل شرکتی که ماشین‌ها را به باشگاه داده با من تماس گرفت و گفت اگر اتومبیل‌ها را تا 2،3 روز آینده پس ندهم با حکم توقیفی که در اختیار دارد برای ما دردسرساز می‌شود.

مدفع پرسپولیس افزود: از این تماس ناراحت شدم و به آن وکیل گفتم من ماشین را از باشگاه گرفتم و به باشگاه هم تحویل می‌دهم تا حداقل پول این ماشین‌ها را از باشگاه بگیرم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)