پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: طلسم ناکامی پرسپولیس در کرمان برای گذشته است و در بازی روز جمعه مقابل مس نتیجه می‌گیریم.

محسن در خصوص مصدومیتش اظهار داشت: خدا را شکر مشکل خاصی ندارم. من از ناحیه همیسترینگ درد داشتم. پس از یکی از تمرین‌ها این ناحیه سفت شده بود و دستگاه روی آن جواب نمی‌داد. در نهایت MRI گرفتم و مشخص شد که مشکل خاصی نیست. طی روزهای اخیر روزی 4 ساعت فیزیوتراپی کرده و تمرینات ویژه‌ای انجام دادم. خوشبختانه برای بازی با مس کرمان مشکلی ندارم و می‌توانم به میدان بروم.

وی در ادامه خبر دوری 3 هفته‌ای خود از میادین فوتبال را تکذیب کرد و افزود: نمی‌دانم چطور بعضی دوستان چنین خبری را منتشر کردند. بعضی‌ها دکترهای خوبی هستند که در مورد مصدومیتم نظر می‌دهند اما این درست نیست که رسانه‌ها براساس حدس و گمان در مورد آسیب‌دیدگی‌ام نظر بدهند. برخی نوشته‌اند حالا که پولم را گرفتم مصدوم شده‌ام! واقعاً نمی‌دانم معنی این حرف‌ها چیست!

این مدافع باتجربه در ادامه گفت‌وگوی خود خاطر نشان کرد:  نوشته‌اند رضا نورمحمدی هم از اینکه من پول گرفتم ناراحت است، اصلاً من کجا پول گرفته‌ام که اینطور می‌نویسند؟! من تا به امروز 30 درصد از مبلغ قراردادم را گرفته‌ام و مطرح کردن چنین اخباری واقعاً درست نیست. اصلاً پول گرفتن من چه ربطی به مصدومیتم دارد که می‌نویسند 3 هفته غایب هستم؟!

بنگر همچنین در خصوص رقابت فشرده چند مدعی قهرمانی افزود: امسال فاصله‌ها خیلی نزدیک است و نمی‌توان از حالا چیزی را پیش‌بینی کرد. ما اگر در بازی‌های بیرون از خانه مثل دیدارهای خانگی نتیجه می‌گرفتیم الان با اختلاف در صدر بودیم اما متاسفانه با اینکه خوب بازی می‌کنیم نمی‌دانم چرا بیرون از خانه نتیجه نمی‎گیریم.

وی در مورد بازی حساس پرسپولیس با مس کرمان و طلسم شدن پرسپولیس در این شهر گفت: این مسائل مربوط به گذشته است و توجهی به طلسم و این حرف‌ها نداریم. ما هم‌قسم شده‌ایم که در این بازی مس را شکست دهیم تا بتوانیم در بازی‌های بیرون از خانه هم نتیجه بگیریم.

مدافع پرسپولیس در خصوص توهین برخی از ایرانی‌ها به مسی در شبکه‌های اجتماعی گفت: واقعاً این کارها تاسف‌آور است. هیچ کدام از کشورهای حاضر در جام جهانی فرهنگ و تمدن ایران را ندارند اما خیلی‌ها در ایران متاسفانه اطلاعی از این مسائل ندارند. ما با این تاریخ و با این پیشینه طوری با مسی رفتار کردیم که در جام جهانی با چشم دیگری به ما نگاه خواهند کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)