پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در دیدار تیم‌های فولادخوزستان و استقلال برای اولین بار دعا می‌کنیم استقلال برنده بازی شود.

محسن بنگر  ابتدا درخصوص بازی با راه‌آهن اظهار داشت: خدا را شکر با توجه به تلاش همه بچه‌ها و یک بازی خوب و منطقی توانستیم داماش را در رشت شکست دهیم و از طرفی دیگر نتایج طوری پیش رفت که ما به رده دوم جدول برگردیم، البته ما خیلی زودتر می‌توانستیم در این رده باشیم اما آنقدر مسائل حاشیه‌ای و عدم توجه به تیم بود که بچه‌های دچار مشکلات زیادی شدند.

وی افزود: ما بازی بسیار سختی را مقابل راه‌آهن داریم و کارمان هنوز تمام نشده است. ما در بازی رفت راه‌آهن را شکست دادیم اما به سختی توانستیم راه‌آهن را پشت سر بگذاریم. آنها تیم جوان و مربی بسیار با دانش و خوبی دارند و از طرفی دیگر در قسمت جلویی و مخصوصا مهاجمانشان بازیکنان فرصت‌طلب و بسیار خوبی هستند.

بنگر تاکید کرد: ما باید ببریم و غیر از کلمه برد به هیچ‌چیز دیگر فکر نکنیم و سپس منتظر لغزش تیم‌های دیگر باشیم.

وی در پاسخ سوالی که چند درصد فکر می‌کنید قهرمان شوید گفت: بستگی به نتایج تیم‌های دیگر هم دارد. ما برای اولین‌بار در عمرمان دعا می‌کنیم که استقلال در دیدار با فولاد خوزستان برنده بازی باشد تا شانس ما برای قهرمانی بیشتر شود، امیدوارم که این اتفاق بیفتد.

بنگر در مورد مشکلات باشگاه پرسپولیس مخصوصا درباره مسائل مالی نیز که قول داده بودند در ایام عید حل شود گفت: برای ما این وعده‌ها عادی شده، از این وعده وعیدها تا دلتان بخواهد به ما داده شده و مطمئن باشید مشکلات ما حل شدنی نیست و همه وعده و وعید الکی است. نباید زیاد خودمان را دچار مشکل کنیم و فکرمان را به این مسائل مشغول کنیم.

بنگر در پاسخ به سوالی که آیا فکر می‌کنید فصل آینده با این وضعیت بازیکنی در پرسپولیس بماند یا خیر گفت: مشکلات امسال ما باید حل شود. با وعده که نمی‌شود تیم‌داری کرد. شما بازی با داماش را ببینید، به نظر من داماش برای نیفتادن مقابل ما خیلی عالی بازی کرد اما این بچه‌های ما بودند که فقط برد می‌خواستند. باید مشکلات امسال حل شود تا بازیکن برای فصل بعد بخواهد در این تیم بماند الان نباید درباره سال دیگر حرف بزنیم چون آنقدر مشکل الان وجود دارد که سال آینده بماند.

مدافع پرسپولیس در مورد انتخاب شدنش به عنوان بهترین بازیکن بازی با داماش نیز گفت: بد نبود اما واقعا اردویی که در مازندران داشتیم به ما کمک کرد تا با آمادگی صددرصد به دیدار داماش برویم. من خودم آمادگی صددرصد داشتم و خداراشکر کمک کوچکی به تیم کردم. انشاءالله اگر بتوانم به تیم‌ملی هم خدمت می‌کنم تا همه با هم کمک کنیم تا دل مردم ایران در جام‌جهانی شاد شود.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)