پرسپولیس نیوز : محسن بنگر که دچار مصدومیت شده امیدوار است بتواند تا دیدار داربی آمادگی‌اش را به دست آورد و در ترکیب پرسپولیس حضور یابد.

مدافع پرسپولیس که در جریان بازی تیمش برابر استقلال دچار مصدومیت شد و عکس‌برداری از پایش مشخص کرد شکستگی مانع از حضورش در دیدارهای آینده این تیم در این فصل خواهد شد امیدوار است بتواند خیلی زود به ترکیب برگردد و در دیدار حساس پرسپولیس برابر استقلال در ترکیب قرار گیرد.

محسن بنگر درباره مصدومیتی که گریبانش را گرفته گفت: فعلا پایم را گچ را گرفته‌ام. قرار است 12 روز در همین وضعیت بماند. اگر گچ پایم را باز کنم و شرایط مساعد بود که می‌توانم زود برگردم و امیدوارم بعد از باز کردن گچم درد نداشته باشم.

شماره شش پرسپولیس درباره اینکه تمرین کردن با وجود مصدومیت باعث تشدید این مصدومیت شده اینطور توضیح داد: مصدومیتم همین بود و در عکس اولی که گرفتم همین تشخیص را دادند. می‌خواستم در دیدار برابر لخویا بازی کنم و به دکتر تیم گفتم با آمپول بی‌حس کنند و دو تا آمپول هم زدم تا در صورت نیاز تیم به میدان بروم که تشخیص دادند به میدان نروم.

بنگر در مورد خلا حضورش در ترکیب تیم هم گفت: بچه‌ها هستند و تمام تلاش‌شان را می‌کنند و در بدترین شرایط خودم و تیم دچار این مصدومیت شدم. امیدوارم بچه‌ها موفق شوند دو بازی آینده را ببرند تا در دیدار حذفی و داربی در خدمت تیم باشم.

او در مورد احتمال حضورش در دیدار داربی گفت: امیدوارم همینطور شود و باید ابتدا گچ پایم را باز کنم و اگر درد نداشتم می‌توانم در ترکیب تیم قرار بگیرم.

بنگر در مورد حضور برانکو و اینکه او می‌تواند به پرسپولیس کمک کند، گفت: از زمانی که برانکو به تیم آمده در تیم نبودم و نزدیک نبودم تا شرایط را ببینم. با توجه به مصدومیتم بیرون گود بودم و نمی‌توانم نظری بدهم.بچه‌ها تمرین می‌کنند و امیدوارم شرایط روز به روز بهتر شود.

کاپیتان دوم پرسپولیس در ادامه درباره حواشی این‌ روزهای تیم گفت: من با توجه به اینکه از تیم دور هستم نمی‌دانم چه اتفاقاتی افتاده و چیزی درباره آن نمی‌توانم بگویم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)