پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من فقط برای گفت‌وگو و راهنمایی به سمت نوری رفتم و حمله‌ای در کار نبود.

محسن بنگر در خصوص بازی مقابل تراکتورسازی و اولین پیروزی در لیگ برتر اظهار داشت: در کل با توجه به تلاشی که همه بچه‌ها پس از یک تمرینات طاقت‌فرسا پشت سر گذاشتند، بُرد بدی را مقابل تراکتورسازی کسب نکردیم. در این بازی هدف‌مان این بود که با برنامه مقابل این تیم خوب شهرستانی که در سال‌های گذشته ما را از اذیت کرد، برسیم که خوشبختانه این اتفاق افتاد.

وی افزود: برای بازی اول خوب بود اما ما فقط 24 ساعت برای این بازی حق خوشحالی داشتیم و دیگر همه چیز را باید فراموش کنیم. ما از شنبه باید به ذوب‌آهن فکر کنیم چون آنها در بازی اول ناکام بودند و قطعا مقابل ما که پیروز بوده‌ایم برنامه دارند.

بنگر در پاسخ به سؤالی که چرا از دست هواداران پرسپولیس در انتهای بازی ناراحت بودی،‌گفت: هواداران ما خیلی خوب بودند، چه کسی گفته من از دست آنها ناراحت بودم؟ خبرنگاری از من در مورد فحاشی و مسئله کلی در ورزشگاه‌ها پرسید که من هم نظرم را دادم و هیچ ربطی به این بازی نداشت. هواداران ما روز چهارشنبه سنگ تمام گذاشتند و به نظرم نمره 20 گرفتند اما آنها باید این را بدانند که باز هم محتاج تشویق‌هایشان هستیم و نباید در باد این برد بخوابیم.

وی در پاسخ به سؤالی که چرا در دقیقه 40 بازی ناگهان به سمت محمد نوری حمله‌ور شدی، یادآور شد: نوری هم تیمی و کاپیتان تیم من است و احترام ایشان برای من سرجایش است. من فقط برای گفت‌وگو و راهنمایی به سمت نوری رفتم و حمله‌ای در کار نبود.

وی افزود: اینها بحث فوتبالی است که شاید در زمین فوتبال بارها اتفاق بیفتد اما ما هیچ اختلافی با هم نداریم. مطمئن باشید امسال بدون حاشیه به هدف‌مان می‌رسیم. گام اول را محکم برداشتیم اما مهم این است که آخر فصل  با چه نتایجی لیگ را تمام می‌کنیم.

مدافع قرمزپوشان درباره درگیری علی کریمی و قاسم دهنوی و فاصله‌اش با این دو بازیکن نیز گفت: فوتبال است و درگیری کریمی و دهنوی مسئله خاصی نبود. بالاخره فوتبال یک ورزش فیزیکی است و  درگیری بخشی از این رشته ورزشی است. اگر بحثی هم بوده فوتبالی بوده و مطمئن باشید هیچ کدام از دیگری خرده نمی‌گیرد، پس بهتر است تمامش کنید.

بنگر در پایان درباره عملکرد خط دفاعی قرمزپوشان مقابل تراکتورسازی یادآور شد: درست است بازی را بردیم اما باز هم می‌گویم همه چیز تمام شده است. همه ما خوب بودیم و فعل بردن را خوب صرف کردیم. الان فقط باید به ذوب‌آهن نگاه کنیم. درست است برخی‌ها می‌گویند در ساختار دفاعی در دیدار برابر تراکتور خوب بودیم اما درخشش در یک بازی فایده‌ای ندارد و ما باید روز آخری بازی‌ها نمره قابل قبولی بگیریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)