پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تا همین چند ماه پیش بعضی‌ها به فوتبالیست‌ها لقب بی‌غیرت می‌‌دادند اما حالا نظرشان عوض شده است.

درحالی که سایت‌های قطری روز گذشته خبر از توافق سیدجلال حسینی با باشگاه الاهلی قطر دادند، محسن بنگر، مدافع میانی تیم فوتبال پرسپولیس امیدوار است که این بازیکن در نهایت فصل بعد هم در کنار سرخپوشان باشد. بنگر در خصوص این موضوع و مسائل مختلف دیگر به سؤالات پاسخ داد که مشروح آن در زیر می‌آید:

 

اردوی پرسپولیس در اردبیل چطور بود؟

همه چیز خوب پیش رفت. اساس کار ما تمرینات بدنسازی و استقامتی بود. واقعاً فشار تمرینات بالا بود. فکر می‌‌کنم خیلی خوب بدنسازی کردیم و این موضوع در لیگ به سود ما خواهد بود. امیدوارم هر چه زودتر تمامی ملی‌پوشان به تیم اضافه شوند تا با ترکیب کامل تمرین کنیم.

 روز گذشته سایت‌های قطری از توافق سیدجلال حسینی با الاهلی خبر دادند. در این مورد چه صحبتی داری؟

از دست دادن سیدجلال اتفاق تلخی است. او بدون شک جزو بهترین مدافعان فوتبال ایران است و در جام جهانی هم درخشش داشت. من دوست دارم این اتفاق نیفتد و سید در پرسپولیس بماند. با این حال او اگر از تیم ما جدا شد برایش آرزوی موفقیت و بهترین ها را دارم.

 به نظر تو اگر حسینی از پرسپولیس برود این تیم نیاز به جذب مدافع دارد؟

ما در سه جام درگیر هستیم و در حال حاضر فقط من و نورمحمدی دو مدافع میانی پرسپولیس هستیم. مطمئناً تیم ما به دفاع وسط نیاز دارد و اگر سید جدا شود نیاز داریم که بازیکن بگیریم.

 به نظر تو پرسپولیس نسبت به فصل قبل قوی‌تر خواهد شد؟

اسکلت اصلی تیم ما حفظ شده و حالا باید دید لیگ را چگونه آغاز خواهیم کرد. بازیکنان خوبی به تیم اضافه شده‌اند و امیدوارم ملی‌پوشان هم در تیم ما بمانند.

 این روزها بحث ماندن یا جدایی کارلوس کی‌روش از تیم ملی‌ مطرح است. به نظر تو او باید بماند؟

کی‌روش مربی بزرگی است و در این موضوع شکی وجود ندارد. او در سه چهار سال گذشته با شرایط فوتبال ایران آشنا شد و ماندنش به نفع تیم ملی‌ است.

 هزینه چهار میلیون دلاری برای حفظ کی‌روش و دستیارانش منطقی است؟

من فکر می‌‌کنم این مبلغ بسیار زیاد است و می‌توانیم چنین پولی را خرج توسعه فوتبال ایران کنیم. البته این موارد به من مربوط نمی‌‌شود و فقط می‌توانم بگویم که ماندن کی‌روش به نفع تیم ملی‌ است. می‌‌خواستم به یک موضوع دیگر هم اشاره کنم.

 چه موضوعی؟

تا همین چند ماه پیش بعضی‌ها به فوتبالیست‌ها لقب بی‌غیرت می‌‌دادند و می‌‌گفتند که چرا بازیکنان باید دستمزدهای بالا بگیرند. حالا  نمی‌‌دانم چرا آنها نظرشان تغییر کرده و می‌‌گویند فوتبالیست‌ها باغیرت هستند! حالا که بازیکنان دل 70 میلیون ایرانی را شاد کردند، بعضی آقایان رنگ عوض کرده‌اند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)