پرسپولیس نیوز :  مدافع تیم فوتبال پرسپولیس از آمادگی کامل بازیکنان این تیم در آستانه دربی پایتخت خبر داد.

محسن بنگر در نشست خبری که پیش از تمرین امروز (سه‌شنبه) پرسپولیس در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد، اظهار داشت: از طرف بچه‌های تیم اعلام می‌کنم که کاملاً برای بازی با استقلال آماده هستیم. به سه امتیاز این بازی احتیاج مبرم داریم. ما اگر می‌خواهیم مدعی قهرمانی باشیم باید سه امتیاز بازی استقلال را کسب کنیم. امیدوارم هوادارانمان هم به ورزشگاه بیایند و ما را حمایت کنند.

وی ادامه داد: ما صد درصد توانمان را برای دربی خرج می‌کنیم. خوشبختانه هم از نظر بدنی و هم از نظر روحی وضعیت خوبی داریم و می‌خواهیم برنده دربی باشیم. فقط امیدوارم هواداران ما به ورزشگاه بیایند و به ما کمک کنند.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا درگذشت هادی نوروزی و همدری استقلالی‌ها با پرسپولیسی‌ها در این موضوع باعث خواهد شد تا دربی روز جمعه تحت تأثیر این مسئله باشد؟ گفت: ما بیرون از زمین با هم دوست هستیم ولی باید از همین‌جا این پیغام را به استقلالی‌ها بدهم که روز دربی سخت‌ترین روز آنها خواهد بود. پس من در زمین در هنگام بازی نه رحتمی را می‌شناسم و نه عمران‌زاده و نه شخص دیگری، چون در‌ آن 90 دقیقه برای تیم و آرم باشگاه‌مان به زمین می‌رویم و سه امتیاز بازی را می‌خواهیم. به خاطر همین می‌گویم جمعه سخت‌ترین روز استقلالی‌ها خواهد بود. ما کاری نداریم بیرون زمین چقدر با هم رفاقت داریم اما بحث داخل زمین خیلی فرق دارد. من از استقلالی‌ها به خاطر حمایت‌ها، همدردی‌ها و زحماتی که بعد از درگذشت هادی نوروزی کشیدند، تشکر می‌کنم، چون آنها هم مانند ما عزادار بودند اما روز جمعه در زمین به چیزی غیر از پیروزی فکر نمی‌کنیم.

بنگر در پاسخ به این سوال که آیا در دربی 81 هم رکورد شکست ناپذیری‌اش مقابل استقلال ادامه‌دار خواهد بود یا خیر گفت: انشاءالله که همینطور باشد. من همیشه برای بردن بازی می‌کنم و آرزو دارم که همیشه برنده باشم. در دربی هم مثل بازی با ملوان یا سیاه‌جامگان برای پیروزی و سه امتیاز به زمین می‌رویم. درست است که در ابتدای فصل امتیازات زیادی را از دست دادیم اما دیگر نمی‌خواهیم این اتفاق رخ بدهد و به خاطر همین برای بردن می‌جنگیم. از این به بعد دربی، لیگ قهرمانان آسیا و یا جام حذفی برای ما فرقی ندارد، چون در همه بازی‌ها می‌خواهیم برنده باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)