پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: عملکرد تیم ملی در ساختار دفاعی مخصوصاً عملکرد سیدجلال حسینی عالی بود.

محسن بنگر ابتدا در خصوص بازی تیم‌ ملی ایران مقابل نیجریه اظهار داشت: در کل بازی بدی نبود، بچه‌ها در فاز دفاعی بسیار خوب کار کردند و فرصت زدن ضربه‌های بلند را هم به حریف ندادند که این خودش یک موفقیت عالی بود.

وی افزود: اگر بخواهیم از نظر یک بیننده حساب کنیم بازی خوبی نبود اما از نظر یک طرفدار این نتیجه و بازی برای تیم‌ملی خوب بود و خیلی خوشحالم که بچه‌ها یک امتیاز شیرین گرفتند.

وی در مورد عملکرد خط دفاعی و مخصوصا سیدجلال حسینی گفت: در ساختار دفاعی بسیار عالی کار کردیم مخصوصا عملکرد سیدجلال که مثل همیشه عالی بود. همین که در جام جهانی یک موقعیت خوب به حریف نمی‌دهیم خودش یک نقطه مثبت است که باید از بچه‌ها تقدیر کرد.

مدافع پرسپولیس در پاسخ به سوالی که آیا دیدن بازی تیم‌ملی از تلویزیون کمی برایش سنگین نبود گفت: راستش را بخواهید دلم نسوخت چون دوستان دیگری به جای ما بودند که بازی کردند، حتما لیاقت نداشتم که در بازی حضور نداشتم.

وی درباره بازی با آرژانتین تاکید کرد: آرژانتین تیم خوب و شناخته شده‌ای است و انشاءالله اگر مانند بازی با نیجریه دفاع کنیم و گل نخوریم خوب است. کار خیلی سخت است اما انشاءالله دفاع می‌کنیم و با تلاش بیشتر شاید این تیم را هم متوقف کردیم.

بنگر درباره اردوی پرسپولیس در اردبیل گفت: زیر شدیدترین فشارهای بدنسازی هستیم. شرایطی پیش آمده که اگر 20 دقیقه هم ما را به حال خودمان رها کنند فقط می‌خوابیم. کارمان امسال در 3 جام بسیار زیاد است و باید این فشارها را تحمل کنیم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)