پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم بتوانیم روند خوبی که داریم را ادامه دهیم.

محسن بنگر  درخصوص خداحافظی فرهاد مجیدی از فوتبال اظهارداشت: خداحافظی فرهداد مجیدی را از تلویزیون دیدم. او بزرگ استقلال بود و من هم برایش اختارم زیادی قایل هستم چون او واقعا انسان قابل احترامی است.

وی ادامه داد: به عنوان یک بیننده وقتی خداحافظی مجیدی را به عنوان بازیکن بزرگ فوتبال ایران دیدم ناراحت شدم. این خداحافظی در شان فرهاد مجیدی نبود. او باید در مراسمی باشکوه از فوتبال خداحافظی می کرد.

بنگر افزود: خداحافظی مجیدی اصلا قایب مقایسه با مهدوی کیا نبود. مهدوی کیا مقابل 100هزار تماشاگر خداحافظی کرد و مجیدی در حضور 6هزار نفر. من از این مدل خداحافظی خیلی ناراحت شدم اما برای مجیدی آرزوی موفقیت می کنم و مطمئ باشید که او یکی از بزرگترین مربیان ایران می شود.

مدافع پرسپولیس درخصوص شرایط این تیم گفت: خوشبختانه شرایط بسیار خوبی داریم و در صدر هستیم. باید بتوانیم همین روند را ادامه دهیم چون حفظ صدرنشینی از صدرنشین شدن سخت تر است.

بنگر درباره دیدار تیمش مقابل استقلال خوزستان خاطرنشان کرد: این تیم را به دلیل باختش مقابل تراکتور دست کم نمی گیریم. این تیم بازیکنان خوبی دارد و می تواند برای ما دردسرساز شود اما ما در این بازی به دنبال 3 امتیاز هستیم.

وی همچنین درخصوص دیدار جام حذفی پرسپولیس مقابل الوند گفت: ما در جام حذفی هم به دنبال قهرمانی هستیم. شناخت خاصی از الوند نداریم اما برای برد همه تلاشمان را به کار می گیریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)