پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم به تیم ملی دعوت شوم.

محسن بنگر  درخصوص دربی 77 اظهارداشت: دربی تمام شده و ما دیگر نمی خواهیم به این بازی فکر کنیم. درباره بازی که این قدر خسته کننده و کسالت بار بود بیشتر از ین نباد حرف زد. این بازی همانطور که قبال هم گفتم هیچ بار فنی نداشت و خیلی افتضاح بود.

وی درخصوص مهار فرهاد مجیدی افزود: مجیدی بازیکن بزرگی است و در تیم استقلال یک اسطوره محسوب می شد. او یک موقعیت خوب گلزنی داشت اما خوشحالم که نگذاشتیم مجیدی گل بزند.

بنگر درباره درگیری که با محمدمهدی نظری داشت، ادامه داد: نظری چند باز بدون توپ می خواست خطا کند که بعد از اینکه داور به او کارت زرد نشان داد آرمتر بازی کرد. من برخلاف آنچه می گویند اصلا در دربی خشن نبودم. سبک فوتبال من اینطور است و در کل استقلالی ها بیشتر بزن بزن کردند تا بازیکنان پرسپولیس.

مدافع پرسپولیس درخصوص عملکرد خوب خط دفاع این تیم گفت: خدا را شکر می کنم که پرسپولیس کمترین گل خورده را دارد. همه بازیکنان تیم در گل نخوردن ها سهیم هستند. خود من هم امسال شرایط خوبی دارم و امیدوارم که حتی به تیم ملی هم دعوت شوم.

وی درباره دیدار مقابل گسترش فولاد بیان کرد: بازی سختی با تیم جوان و سرسخت گسترش فولاد داریم. امیدوارم با حمایت هواداران 3 امتیاز این بازی را بگیریم.

بنگر درپایان راجع به طلبی که از باشگاه سپاهان دارد خاطرنشان کرد: من و خیلی بازیکنان دیگر از جمله سید جلال حسینی از سپاهان طلبکار هستیم. وقتی هم دنبال پولمان می رویم می گویند پول نداریم آن وقت معلوم نیست از کجا این همه پول می آورند و بازیکن می خرند. من پیگیر طلبم هستم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)