پرسپولیس نیوز: مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مسئولان هرچه زودتر فکری به حال این قضاوت‌ها کنند چون واقعا این اشتباهات بدجوری روی مخ ما و هواداران است.
 
محسن بنگر در پایان دیدار پرسپولیس و ملوان که با برتری یک بر صفر سرخپوشان خاتمه یافت با انتقاد از داوری گفت: خدا را شکر که بازی را بردیم چرا که واقعا داوری در این بازی حسابی روی مخ ما بود.
 
وی افزود: متاسفانه قضاوت‌ها طوری شده که داوران 90 به 10 را هم به نفع حریفان سوت می‌زنند و من از مسئولان می‌خواهم این قضیه را پیگیری کنند. اگر بخواهیم اعتراض کنیم محروم می‌شویم اما من از مسئولان خواهش می‌کنم فکری به حال داوری‌ها کنند.
 
بنگر یادآور شد: در این 16 سالی که در سطح اول ایران بازی می‌کنم هیچ وقت این همه اشتباه از سوی داوران علیه تیمم ندیدم. باید مسئولان هرچه زودتر فکری به حال این قضاوت‌ها کنند چون واقعا این اشتباهات بدجوری روی مخ ما و هواداران است. 
 
مدافع پرسپولیس درباره درگیری‌اش با مازیار زارع در جریان بازی خاطرنشان کرد: این اتفاقات در فوتبال طبیعی است، زارع فوتبالیست خیلی خوبی است و ما مشکلی با هم نداریم.
 
وی در خصوص مشکلات مالی پرسپولیس گفت: خداکند مشکلات مالی ما هرچه زودتر حل شود چرا که این مسئله به تیم ما ضربه خواهد زد. اگر قرار است وزارت کمک کند، هرچه زودتر این کار انجام شود و یا اینکه حداقل کمک کنند باشگاه اسپانسر بگیرد. در حال حاضر تیم‌های دسته چهارمی هم اسپانسر دارند اما پرسپولیس با این همه قدمت اسپانسر ندارد و ما 3 بازی است با پیراهن بدون اسپانسر وارد زمین می‌شویم، باید فکری به حال این مسئله شود چرا که تیم ما جوان و آینده‌دار است و حیف است این جوانان در پایان فصل به حال خود رها شوند.
 
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)