پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است حضور مدیرانی امثال محمد رویانیان می‌تواند برای فوتبال ایران مفید باشد.

محسن بنگر درباره برکناری محمد رویانیان از سمت مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس گفت: آقای رویانیان در مدت حضورش در پرسپولیس خدمات زیادی به تیم و هواداران ارائه کرد. در زمان حضور ایشان هیچ مشکلی نداشتیم و حداکثر امکانات در اختیارمان بود. نمی‌دانم چرا این تصمیم گرفته شده است.

وی ادامه داد: حضور امثال رویانیان در فوتبال ما می‌تواند مفید باشد. ایشان سعی کرد پرسپولیس از نظر امکانات و مسائل اقتصادی مشکلی نداشته باشد. امیدوارم دوباره شاهد حضور رویانیان در باشگاه پرسپولیس باشیم.

بنگر ضمن مثبت ارزیابی کردن اردوی سرخپوشان در رامسر تصریح کرد: درست است که تمرینات پرفشار و سختی را پشت‌سر می گذاریم اما همه با انگیزه این تمرینات را انجام می‌دهند تا پرسپولیس در فصل آینده از نظر بدنی و تاکتیکی مشکلی نداشته باشد.

این بازیکن عنوان کرد: با حضور علی دایی در راس کادر فنی تیم پرسپولیس و همچنین بازیکنان موثری که در جمع تیم ما حضور دارند قطعا می‌توانیم فصل آینده مدعی اصلی کسب قهرمانی در لیگ و جام حذفی باشیم.

وی درباره به تعویق افتادن مسابقات لیگ برتر تاکید کرد: چون تیم ملی در مسابقات مقدماتی جام جهانی حضور داشته این تغییر در شروع لیگ اتفاق افتاده و ما هم مجبوریم طبق این شرایط برنامه خودمان را پیش ببریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)