خبرگزاری پرسپولیس : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قصد داریم در سه بازی باقی مانده از نیم فصل اول، خودمان را تا جمع شش تیم بالای جدول بالا بکشیم.

محسن بنگر افزود: در این فصل شروع خوبی نداشتیم اما ادامه خوبی داریم و می خواهیم پایان خیلی خوب داشته باشیم. پرسپولیس از آن نوسان خارج شده است. در پنج بازی آخر خوب امتیاز گرفتیم و اگر در هر پنج بازی همینطور امتیاز می گرفتیم خیلی هم خوب بود.

مدافع پرسپولیس در ادامه گفت: در حال حاضر تنها مشکل ما وقفه پیش آمده در لیگ است. این تعطیلات برای ما خیلی بد شد که از نظر فنی و روانی در شرایط خوبی قرار داشتیم. ادامه آن روند بعد از این وقفه طولانی کار آسانی نیست اما سعی کرده ایم خودمان را با این شرایط وفق بدهیم.

وی در ادامه تصریح کرد: در بازگشت ملی پوشان چند روز فرصت داریم و سعی می کنیم که هماهنگ بشویم. امیدوارم در سه بازی باقی مانده از نیم فصل اول بتوانیم حداقل هفت امتیاز بگیریم و در این صورت می توانیم تا رده پنجم و ششم بالا آمده تا از شروع نیم فصل دوم برای نزدیک شدن به صدر جدول تلاش کنیم.

بنگر درباره اینکه در چند وقت اخیر به تیم ملی دعوت نشده در حالی که خط دفاع پرسپولیس عملکرد مطلوبی داشته است، گفت: من تلاش خودم را می کنم اگر دعوت شدم مثل یک سرباز در خدمت تیم ملی هستم و اگر هم دعوت نشدم بازی در پرسپولیس واقعا کمتر از بازی در تیم ملی نیست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)