پرسپولیس نیوز : محسن بنگر مدافع سرخپوشان مهمان شب گذشته برنامه باشگاه بود و در آن در خصوص مسائل مختلف صحبت کرد.

به گزارش اختصاصی خبرگزاری پرسپولیس گزیده صحبت های محسن بنگر مدافع متعصب پرسپولیس در برنامه شب گذشته باشگاه به شرح زیر است:

 

* در شناسنامه متولد 58/4/15 و در اصل متولد 59/10/1 در روستای حسین آباد مازندران هستم.

 

* من تنها بازیکن لیگ هستم که در رده های پایه والیبال بازی کردم اما فوتبال نه!

 

* تمام خانواده من استقلالی بودند و من که پرسپولیسی بودم با آنها همیشه دعوا داشتم . البته دو تا از داداش هام ستار و داریوش الان پرسپولیسی شده اند.

 

* غیر از فوتبال مشغول ساخت و ساز و خرید و فروش زمین هستم.

* 5 سال قبل پیشنهاد داشتم از آقای انصاری فرد و می خواستم به پرسپولیس بیایم اما آقای ساکت اجازه نداد اما الان به آرزوم رسیدم.

 

* من یک روز جزو 40 میلیون نفری بودم که این 11 نفر را تشویق می کردند اما الان افتخارم این است که خودم جزو آن 11 نفری شدم که 40 میلیون نفر تشویقش می کنند.

* الان ما باید برای قهرمانی بجنگیم اما متاسفانه به دلیل حضور کسی که با فوتبال ایران و باشگاه آشنایی نداشت در نیم فصل اول نتیجه نگرفتیم و در نیم فصل دوم هم هر چقدر تلاش کردیم نرسیدیم.

* با وجود اینکه به من بی احترامی کردند اما به دوران حضورم در سپاهان و اصفهان افتخار می کنم. سپاهان به همین راحتی قهرمان ایران نشد و ما سال ها تلاش کردیم تا اینکه در سه سال آخر حضورمان این تیم قهرمان ایران شد.

* هیچ کس از من تا به حال نپرسیده چرا خطا می کنم و کارت می گیرم. الان می گویم چون دوست ندارم هیچ مهاجمی با توپ از کنار من رد شود. چه آن توپ گل شود چه به اوت بزند.

* یاد گرفتم پولی که از هر باشگاهی میگیرم حلال باشد و سعی می کنم توی زمین حتی به قیمت اینکه در بازی بعد نباشم اما جلوی تهدید دروازه تیمم را بگیرم.

* در فوتبال کریم باقری و همچنین یکی از بازیکنان گمنام شموشک را خیلی دوست داشتم.

* از خاطرات خوبم بازی در جام باشگاه های جهان است که برای من افتخار است.

* قرارداد یک ساله ام با پرسپولیس امسال تمام می شود اما کافیه دستور بدن تا قراردادم را تمدید کنم اصلا مشکلی نیست چون من پرسپولیسیم.

* ما باید برای این مردم جام بگیریم . حتما بیایند تا با هم کسب جام را جشن بگیریم.

* حرف آخرم اینکه خیلی خوشحالم تو پرسپولیسم و امیدوارم قابل بدونن پیراهن شماره 6 رو بپوشم. از طرف تمام بچه های پرسپولیس معذرت خواهی می کنم امسال که نتوانستیم اما سال بعد لیگ و حذفی و قهرمانان آسیا را برای آنان می گیریم.

ویدئوی کامل این قسمت باشگاه تا دقایقی دیگر در سایت قرار میگیرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)