پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: افت پرسپولیس تمام شده و از طرفی هم برانکو مربی خوب و باکلاسی است که من دوست دارم او در تیم باقی بماند.

محسن بنگر  در خصوص شرایط تیم فوتبال پرسپولیس و همچنین بازی این تیم مقابل پیکان در جام حذفی صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید.

با توجه به تعطیلی لیگ برتر شرایط تیم فوتبال پرسپولیس در حال حاضر چطور است؟

خوشبختانه شرایط خوبی داریم چراکه خوب تمرین کردیم و همه چیز در بهترین شرایط قرار دارد. الان هم منتظر شروع مسابقات هستیم و می‌خواهیم بهترین نتایج را به دست بیاوریم.

 فردا پرسپولیس در اولین بازی خود در جام حذفی به مصاف پیکان می‌رود نظرت در مورد این بازی چیست؟

قطعا بازی سختی در پیش داریم چراکه تیم پیکان تیم خوبی است و کادر فنی خوبی هم دارد. از طرف دیگر ما بعد از چند روز تعطیلی باید در مرحله اول به مصاف پیکان برویم که بازی سختی خواهد بود اما ما از این بازی برد می‌خواهیم تا بتوانیم به مرحله بعد برویم.

 پرسپولیس امسال لیگ برتر را جدی می‌گیرد یا جام حذفی و یا هر دو؟

قطعا برای ما هر دو جام مهم است و شما شک نکنید که هم در لیگ برتر و هم در جام حذفی با قدرت وارد مسابقات می‌شویم.

 این روزها صحبت از پیشنهاد تیم ملی کرواسی به برانکو ایوانکوویچ مطرح شده است فکر می‌کنی اگر برانکو از پرسپولیس جدا شود چه اتفاقی برای این تیم می‌افتد؟

به نظر من که سرمربی ما نباید از تیم جدا شود. برانکو مربی خوب و باکلاسی است و افت پرسپولیس تمام شده و قطعا از این به بعد شرایط پرسپولیس بهتر از گذشته خواهد بود. البته در این باره تصمیم‌گیرنده نهایی مسئولان باشگاه و خود برانکو هستند اما من دوست دارم او در پرسپولیس بماند.

 فکر می‌کنی دوران افت پرسپولیس تمام شده است؟

ببینید ما در بازی‌هایی هم که نتیجه نمی‌گرفتیم بد بازی نمی‌کردیم و خوب بودیم اما شما مطمئن باشید شرایط تیم بهتر شده و بهتر از قبل بازی خواهیم کرد.

 ملی‌پوشان هم که از امروز در تمرینات حاضر می‌شوند با حضور آنها شرایط پرسپولیس چطور خواهد شد؟

به هر حال ملی‌پوشان به دلیل حضور در اردوهای تیم ملی دیر به تیم اضافه می‌شوند و این هم از برنامه‌ریزی فدراسیون است که بازیکنان امروز به تمرین می‌آیند و فردا باید با پیکان بازی کند. به هر حال باید به این مسائل عادت کرد و باید بگویم بازیکنانی که دراین مدت در تمرینات پرسپولیس بودند خوب تمرین کردند و آماده حضور در مسابقات هستند.

 پیش‌بینی‌ات از بازی فردای پرسپولیس مقابل پیکان چیست؟

ما در هر بازی برای برد به میدان می‌رویم و هواداران ما مطمئن باشند فردا پرسپولیس چیزی جز برد مقابل پیکان نمی‌خواهد.

 این روزها صحبت از برد 8 گله استقلال مقابل پرسپولیس است.

بهتر است دراین باره حرف نزنم. طرح این مسائل خنده‌دار است. به نظرم بزرگان بهتر می‌دانند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)