خبرگزاری پرسپولیس : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با شروع ليگ بايد با ذوب‌آهن بازي كنيم و مي‌دانيم كه مقابل اين تيم كار خيلي سختي خواهيم داشت.

محسن بنگر افزود: ذوب‌آهن هميشه تيم خوب و خطرناكي بوده اما ما هم به دنبال سه امتياز اين ديدار حساس هستيم تا بتوانيم به روند رو به رشدمان ادامه دهيم. تا اينجا به اندازه كافي فرصت‌ها و امتيازهاي زيادي را از دست داده‌ايم و ديگر جايي براي اشتباه كردن نمانده. هدفمان تغيير شرايط تيم است و مي‌توانيد مطمئن باشيد كه با شروع ليگ، يك پرسپوليس متفاوت را خواهيد ديد. من خيلي اميدوارم كه ديگر به روزهاي بد اول فصل برنگرديم و بتوانيم فرصت‌هاي از دست رفته را جبران كنيم.

بنگر سپس از پيروزي پرگل پرسپوليس در بازي دوستانه برابر شهرداري نظرآباد مي‌گويد: در اين شرايطي كه ما داريم و نصف بازيكنانمان در تيم‌ملي هستند برگزاري بازي‌هاي دوستانه خيلي لازم است و فكر مي‌كنم بازي خوبي را هم برابر شهرداري انجام داديم. جدا از نتيجه، توانستيم هماهنگي خودمان را محك بزنيم و آمادگي‌مان را حفظ كنيم.

مدافع پرسپوليس صحبت‌هايش را با اشاره به وضعيت تيم‌ملي به پايان مي‌رساند: شرايط خيلي خوب و آرام به نظر مي‌رسد و تيم‌ملي روحيه خوبي هم دارد. اميدوارم بچه‌ها با آمادگي كامل مقابل ازبكستان بازي كنند و هر سه امتياز را بگيرند تا با خيالي آسوده به سراغ بازي‌هاي بعدي برويم

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)