پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: موقعیتی به حریفان مان نداده ایم و تنها از روی اشتباهات فردی گل خورده ایم.

پرسپولیس در هفته بیست ویکم در یکی از مهم‌ترین گردنه‌های کورس مدعیان دو امتیاز دیگر را به راحتی مقابل سایپا از دست داد. محسن بنگر پس از تساوی یک بر یک پرسپولیس برابر سایپا گفت:به هر حال ما در این مسابقه میهمان بودیم. به همین خاطر همین یک امتیازی هم برای ما کافی بود.

 

*بازی با سایپا چطور بود؟

به تیم سایپا تبریک می گویم. فوتبال همین است و این بازی برای ما بیرون از خانه محسوب می‌شد. در نیمه اول خوب بودیم اما نیمه دوم خوب بازی نکردیم و همین‌که توانستیم یک امتیاز بگیریم خوب است.

*پرسپولیس در این بازی موقعیت های زیادی را از دست داد، بازی که می توانستید پیروز میدان شوید.

این موضوع برای ما یک عادت شده است، دیدار بعدی میزبان هستیم و امیدوارم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم. نمی‌توانیم از دقیقه یک تا 90 حمله کنیم و کار پرس را انجام دهیم.

*سایپایی ها و تماشاگران به داوری این بازی اعتراض داشتند. داوری چطور بود؟

من کارشناس داوری نیستم و نمی‌توانم در مورد آن نظر دهم.

*چرا با وجود اینکه پرسپولیس در خط حمله خوب کار می‌کند، اما در خط دفاعی عملکرد خوبی ندارد؟

وقتی یک تیم با تمام قوا حمله می کند همه تیم به جلو می رود.اگر کارشناس باشید و فوتبال را بدانید، متوجه می‌شوید که تیمی که مدام حمله می‌کند، در عقب زمین ضعیف‌تر خواهد بود. تیم ما مدام حمله می‌کند و موقعیت‌های زیادی به دست می‌آورد، با این وجود در 2،3 دیدار گذشته موقعیتی به حریفان نداده ایم و تنها از روی اشتباهات فردی گل خوردیم.

*خیلی ها معتقدند پرسپولیس پس از 10 نفرشدن با اخراج بنگسون بازی را مساوی کرد.نظر شما چیست؟

به هر حال شرایط جدول حساس است و نمی شود که از دقیقه یک تا ۹۰ حمله کرد.در مجموع ما در نیمه دوم بد بودیم و اگر 12 نفره هم بودیم گل می‌خوردیم. آنقدر موقعیت از دست می‌دهیم که به دفاع نیز فشار وارد می‌شود.

*از حضور پرنگ هوادارانتان در این چند بازی اخیر برایمان بگو.

هواداران پرسپولیس چه زمانی که خوب بازی کردیم و چه زمانی که بد در میدان بد ظاهر شدیم از ما حمایت کردند،مقابل سایپا خوب بازی نکردیم اما از ما حمایت کردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)