خبرگزاری پرسپولیس :  مدافع پرسپولیس می‌گوید، تیمش کیفیت اصلی خود را در بازی با ملوان نشان داد.

محسن بنگر درباره پیروزی پرگل این تیم برابر ملوان در جام حذفی و شرایطش برای ادامه فصل اظهار کرد: شرایط‌مان بد نیست. به نظرم باید در بازی‌های لیگ امتیازهایی را که در نیم فصل اول از دست دادیم، جبران کنیم تا بگوییم وضعیت‌مان خوب شده است. با چند برد در لیگ ضمن این‌که به بالای‌ جدول می‌رسیم، می‌توانیم بگوییم که به ثبات رسیده‌ایم. همه می‌دانند که کیفیت تیم امسال پرسپولیس چقدر است. کیفیت اصلی ما همانی بود که در بازی با ملوان دیدید. تیم کوچکی را با 6 گل نبردیم. ملوان در رتبه سوم جدول بوده و از ابتدای فصل هم روند خوبی داشته است. پرسپولیس پتانسیل‌ بالایی دارد که در نیم فصل اول به دلایل خاصی نتوانستیم نتیجه بگیریم.

بنگر درباره این موضوع که پرسپولیس در زمان ژوزه هم یک بار 6 گل به پیکان زده بود، گفت: البته در آن بازی زیاد خوب نبودیم اما مقابل ملوان در همه دقایق بازی خوب کار کرده و حتی می‌توانستیم گل‌های بیشتری را هم بزنیم. این 6 گل به همه چسبید. در زمان ژوزه خوب تمرین نمی‌کردیم اما الان هم خوب تمرین می‌کنیم و هم خوب بازی می‌کنیم.

مدافع پرسپولیس درباره تغییر سیستم دفاعی این تیم با آمدن گل‌محمدی هم گفت: ما بازیکن هستیم و هرچه کادر فنی بگوید، تبعیت می‌کنیم. در زمان ژوزه با سه دفاع بازی می‌کردیم و حالا با 4 دفاع. با سیستم 4 نفره در دفاع راحت‌تر هستیم اما همانطور که گفتم مشکلی از این بابت نداشتیم و هر چه مربی بخواهد در زمین پیاده می‌کنیم.

بنگر درباره حضور گل‌محمدی هم گفت: او مربی جوان و خوبی است. اطلاعات فنی خوبی دارد. به هواداران قول می‌دهم که در ادامه لیگ حتی بهتر از بازی با ملوان کار کنیم و با تلاش چند برابر، امتیازهای از دست رفته را جبران کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)