پرسپولیس نیوز : مدافع با تجربه تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ضعیف کار کردیم و قصد توجیه نداریم اما فاصله امتیازات زیاد نیست.

می‌توانیم به کورس برگردیم و این هدف را دنبال می‌کنیم. سه بازی بعدی ما پیش زمینه دربی است و برای آن برنامه داریم.

محسن بنگر در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس افزود: تمرینات پرفشاری در این اردو خواهیم داشت ولی این احساس که بعد از این سختی‌ها پرسپولیس شرایط خوبی پیدا کند و به کورس برگردیم به ما انرژی می‌دهد تا بتوانیم تا روزی سه جلسه تمرین را پشت سر بگذاریم. خدا خدا می‌کنیم بعد از این اردو به شرایط بدنی خوب و هماهنگی تاکتیکی برسیم تا در آغاز مجدد لیگ، شروع دوباره‌ای داشته باشیم و در سه بازی آینده که پیش زمینه دربی است، امتیازات لازم را گرفته و از هر نظر آماده شویم.

وی درباره اینکه سخن او به معنای امیدواری به بازگشت به مسیر قهرمانی است، ادامه داد: حتما همینطور است. اصلا با همین امید کار می‌کنیم و به امید خدا موفق می‌شویم. اختلاف امتیاز زیاد نیست. البته این حرف را نمی‌زنم که عملکردمان را توجیه کنم. توجیهی در کار نیست. ما ضعیف کار کردیم و با تلاش خودمان‌، کادر فنی‌، باشگاه و البته حمایت هواداران باید این شرایط را تغییر بدهیم.

مدافع با تجربه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که عملکرد خط دفاعی سال قبل، توقعات بیشتری را پدید آورده بود، خاطرنشان کرد: نسبت به فصل قبل، سید جلال و پولادی را از دست دادیم، حسین ماهینی هم با مشکلات خاصی روبرو شد. ما در خط دفاع با آرایش‌های مختلفی روبرو شدیم. نورمحمدی، حسینی و علی عسگری با هم جابجا می‌شدند. این مسائل روی هماهنگی تیمی تاثیر می‌گذارد. اگر می‌بینید ساختار دفاعی رفته رفته بهتر شده است یکی از دلایلش بیشتر شدن هماهنگی است و پرسپولیس قطعا باز هم دفاع قدرتمندی خواهد داشت.

بنگر درباره بازی با سپاهان و انتقادهای بعد از آن تصریح کرد: در بازی با سپاهان برنامه‌ریزی خوبی برای تیم شد. در این بازی با برنامه بازی کردیم. یک ساختار دفاعی خوب داشتیم و در نهایت به یک اتفاق باختیم. وقتی که فکر کردیم کار تمام است، مشکل از تاکتیک نبود، از ما بازیکنان بود ولی این بازی نشان داد پرسپولیس در حال تغییر است. نتیجه خوب نبود اما اینکه با برنامه بودیم خوب بود و حالا باید این روند را ادامه بدهیم.

مدافع پرسپولیس درباره عدم حضور نماینده‌ای از جمع سرخپوشان در تیم ملی تصریح کرد: همه می‌دانیم که در تیم ما بچه‌هایی هستند که شایستگی حضور در تیم ملی را دارند. شاید هم این اتفاق به نقطه عطفی برای پرسپولیس بدل شود. از یک سو بچه‌ها انگیزه زیادی برای اثبات حقانیت خود دارند و از سوی دیگر همه در کنار هم بدون غایب می‌توانیم تیم را از نظر بدنی درست کنیم و به بلوغ تاکتیکی برسیم. اگر یکسری بچه‌ها نبودند، شرایط واقعا سخت می‌شد. البته از سوی دیگر ممکن است که بعضی بچه‌ها از نظر روحی لطمه ببینند.

وی در ادامه افزود: بی شک دعوت از بچه‌ها حتما اتفاق می‌افتد. آنچه الان باید به آن فکر کنیم این است که با شروع مجدد لیگ، پرسپولیس متفاوتی را ببینیم. کی‌روش هم حتما می‌خواست از این فرصت استفاده کند تا یکسری بازیکنان دیگر را بشناسد.

 
بنگر درباره انتقادهایی که بعد از این اتفاق روی داد، گفت: رسانه‌ها و کارشناسان کار خودشان را می‌کنند ولی قطعا انتظار اصلی ما از بزرگان و پیشکسوتان پرسپولیس است. اکثر پیشکسوتان همیشه سعی می‌کنند در اظهارنظرها کمک کنند و ما در هر شرایطی به همه آنها احترام می‌گذاریم اما بعضی هم با یک باخت، شدیدا انتقاد می‌کنند در حالی که ما جوان‌های خوبی داریم که راهنمایی و انگیزه می‌خواهند. پرسپولیس تیم جوانی است و آینده فوتبال ایران را همین جوان‌ها رقم می‌زنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)