پرسپولیس نیوز : مدافع تیم پرسپولیس گفت:اگر یک سوم توپ های مان مقابل نفت گل شود برنده این بازی خواهیم بود.

محسن بنگر درباره پیروزی  پرسپولیس مقابل استقلال اهواز اظهار داشت: آنطور که همه دیدند و گفتند پرسپولیس استحقاق کسب یک پیروزی پرگل را داشت اما توپ هایمان داخل دروازه نمی رفت. با این حال سه امتیاز بازی مهم بود که به  حساب مان ریخته شد و به نظرم پرسپولیس روز به روز و هفته به هفته عملکردش بهبود پیدا خواهد کرد.

وی درباره موقعیت هایی که مهدی طارمی از دست داد، گفت: مهدی مقابل گوام بازی کرده بود حدود 36 ساعت هم در راه بازگشت به تهران بود و به لحاظ جسمی و روحی خستگی داشت. تغییر شرایط آب و هوایی و خواب هم در جسم و روح بازیکن تاثیر می گدارد. اتفاقا در  جریان بازی از او سوال کردم چرا توپ هایت را گل نمی کنی و مهدی جواب داد می خواهم اما نمی دانم چرا گل نمی شود و البته خسته هم هستم.با این وجود خوشحالم که طارمی در همین شرایط هم آقای گل لیگ برتر است و به طور حتم در ادامه فصل هم روند گل هایش را ادامه می دهد.

مدافع پرسپولیس درباره عملکرد برانکو در پرسپولیس اظهار داشت: دانش فنی برانکو نیازی به تعریف  و تمجید ندارد.او برای موفقیت تیمش وقت می گذارد و هر روز تمرینات مفید و موثری انجام می دهیم.من شاهدم برانکو ساعت ها برای یک تمرین و طراحی آن وقت می گذارد. یعنی اگر دو ساعت زمان تمرین پرسپولیس باشد دو ساعت تمرین مفید و بابرنامه انجام می دهیم که همین تمرینات باعث شده تیم ما فوتبال زیبایی ارایه کند.من به آینده پرسپولیس امیدوارم.

بنگر در خصوص دیدار پرسپولیس مقابل نفت تهران اذعان داشت: نفت تیم خوبی است که در این فصل بدشانسی کم نداشته و جایگاهش در جدول مناسب این تیم و توان فنی اش نیست و چند روز قبل هم در اصفهان در دقایق پایانی از روی نقطه پنالتی گل خورد وگرنه تیم بزرگ سپاهان در شهر اصفهان امتیاز می گرفت. ما هم می دانیم بازی سختی پیش رویمان است و امیدواریم سه امتیاز این بازی سخت به پرسپولیس تعلق پیدا کند.اگر یک سوم توپ های مان مقابل نفت گل شود برنده این بازی خواهیم بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)