پرسپولیس نیوز : مدافع پرسپولیس با اشاره به حضور دایی در این تیم گفت: شخصی سرمربی پرسپولیس است که می‌داند باید چه کار کند.

درباره برگزاری اردوی پرسپولیس در اردبیل عنوان کرد: شرایط خوبی داریم و اینجا هم هواداران و مردم خونگرمی دارد. در کنار اینکه شرایط خوبی وجود دارد تمرینات پرفشاری را هم برگزار می‌کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که شروع زود هنگام تمرینات می‌تواند برای پرسپولیس مفید باشد یا خیر، گفت: شروع زود هنگام تمرینات بهترین تصمیمی بود که کادر فنی می‌توانست بگیرد، به این صورت دیگر در طول فصل از نظر بدنی مشکلی نخواهیم داشت. پرسپولیس فصل گذشته بیشترین ضربه را از آماده نبودن بدن‌های بازیکنان خورد، اما قطعا این فصل اینطور نخواهد بود.

مدافع پرسپولیس ادامه داد: خوشبختانه فردی سرمربی پرسپولیس است که می‌داند باید چه کار کند، مطمئنا با این شرایط خیلی بهتر از فصل گذشته نتیجه می‌گیریم. این قول را می‌دهم که نتایج فصل گذشته صد‌در‌صد جبران می‌شود. پرسپولیس این فصل تغییرات کمی داشته که این موضوع می‌تواند در نهایت به نفع تیم باشد.

بنگر در ادامه گفت‌وگو با تسنیم ضمن اعلام این موضوع که بازیکنان تیم ملی مقابل قطر 50 درصد توانشان را نشان دادند، تصریح کرد: امیدوارم با برد مقابل لبنان راه صعود تیم ملی به جام جهانی هموار شود، چون فوتبال ما شایستگی حضور در جام جهانی را دارد.

وی در خصوص اینکه چه بازیکنی مقابل قطر بهترین عملکرد را داشت، گفت: وقتی قوچان نژاد گل زده یعنی خوب بوده اما فکر می‌کنم خط هافبک تیم ملی روز بسیار خوبی را پشت سر گذاشت، هر چند معتقدم قطری‌ها هیچوقت مقابل ایران حرفی برای گفتن نداشته‌اند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)