پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تهران با تاکید براینکه دو سال دیگر با این باشگاه قرارداد دارد، گفت: می خواهم فوتبالم را در جمع سرخپوشان به پایان برسانم.

محسن بنگر روز شنبه در حاشیه مراسم جشن بخشش اظهار داشت: از اینکه تلاشمان برای جلوگیری از مجازات یک جوان نتیجه داد بسیار خوشحالم و باید از عبدالغنی حسین زاده که به همراه همسرش رضایت داده و مانع از مجازات آن جوان شدند، تلاش کنم.

وی افزود: حسین زاده مربی من بوده و بارها با وی صحبت کردم، چراکه می دانم آن جوان عمدی برای کشتن پسرش نداشت. از اینکه روح جوانمردی همچنان در بین اهالی ورزش وجود دارد احساس خوبی دارم.

بنگر در مورد شرایط خود در پرسپولیس عنوان کرد: دو سال دیگر با پرسپولیس قرار دادم دارم و می خواهم فوتبالم را با این تیم به پایان برسانم.

وی در مورد مصدومیت سیدجلال حسینی و احتمال غیبت وی در جام جهانی، اظهار داشت: حسینی در ایران هم که حضور داشت مصدوم بود. او یکی از ستون های فوتبال ایران است و امیدوارم به جام جهانی برسد.

بنگر همچنین با ابراز ناراحتی از خط خوردن محمدرضا خلعتبری گفت: وی با گل حساسی که در دقیقه 93 وارد دروازه ازبکستان کرد، نقش مهمی در صعود تیم ملی فوتبال ایران داشت و کمترین حق خلعتبری حضور در جام جهانی بود. البته بازیکنان دیگری نیز شایسته حضور در برزیل بودند که هم اکنون در تیم ملی ایران حضور ندارند.

وی درعین حال برای تیم ملی ایران آرزوی موفقیت کرد و گفت: با این حال باید به عقاید کارلوس کی روش احترام گذاشت.

این مدفع باتجربه تاکید کرد که نباید در جام جهانی به نتیجه فکر کنیم و هدفمان می بایست ارائه بازی های آبرومندانه باشد.

بنگر ادامه داد: دیدار با نیجریه سخت ترین بازی تیم ایران است چرا که خیلی از مسائل را روشن خواهد کرد.

وی در مورد شرایط تیم پرسپولیس نیز گفت: علی دایی به دنبال حفظ شاکله اصلی تیم است تا با جذب تعداد اندکی بازیکن تاثیر گذار بتواند نتایج خوبی کسب کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)