خبرگزاری پرسپولیس : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امروز در هر بازی آنقدر موقعیت گل داریم که وقتی داخل رختکن می‌شویم همه صحبت از 7 یا 8 گلی می‌کنند که چرا وارد دروازه حریفان نشده است.

محسن بنگر پس از تمرین امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: متأسفانه در نیم فصل اول با توجه به شرایطی که پیش آمده بود اصلاً به دروازه حریفان نمی‌رسیدیم، تیم برای خوب بازی کردن باید خوب تمرین کند. امروز ما در هر بازی آنقدر موقعیت گل داریم که وقتی داخل رختکن می‌شویم همه صحبت از 7 یا 8 گلی می‌کنند که چرا وارد دروازه حریفان نشده است.

وی افزود: نیم فصل اول می‌گفتیم ای کاش یکبار توپ‌مان به دروازه حریف برسد. حالا شرایط‌مان برخلاف این است چون روحیه بچه‌ها خوب است و خوب تمرین می‌کنیم، ما برای کاری که می‌خواهیم انجام بدهیم مثلاً برد مقابل صبا، باید خوب تمرین کنیم، درست است ما بازیکنان بزرگ داریم اما اگر مارادونا هم تمرین نمی‌کرد قطعاً نمی‌توانست در بازی‌های رسمی بدرخشد.

بنگر ادامه داد: نیم فصل اول همه تلاش کردند، کم کاری و این حرفها نداشتیم و این یک خیال واهی است، ما همه آبروی خودمان را دوست داریم. با آمدن یحیی، در واقع به خودمان در حال کمک کردن هستیم.

وی افزود: در نیم فصل اول مطبوعات و پیشکسوتان همه مرا زدند. اما می‌خواهم بگویم اگر ما بد بودیم دلیلش چیز دیگری است، قول می‌دهم ما سهمیه آسیا را از لیگ برتر می‌گیریم.

بنگر در پاسخ به سوالی که با بازی خوب می‌خواهید ثابت کنید اشتباهات از مانوئل ژوزه بوده، گفت: نه نمی‌خواهیم این را ثابت کنیم، میخواهیم ثابت کنیم که ما خوب بودیم و کم کاری هم نکردیم و نخواهیم کرد، ما آمده ایم به پرسپولیس کمک کنیم و از اول هم تلاش خود را کردیم اما نشد، شرایط جوری بود که این امکان نداشت، انشاالله ما باید تلاش کنیم تا سهمیه آسیا را بگیریم.

مدافع قرمزپوشان در مورد جام حذفی نیز یادآور شد: در جام حذفی اگر یک بر صفر و ده بر صفر ببریم هیچ فرقی ندارد اما قطعاً با گل‌های بیشتر روحیه تیمی ما بالاتر می‌رود، کار خیلی سختی مقابل ذوب آهن در تهران یا اصفهان داریم، اگر ذوب‌آهن را شکست دهیم صددرصد فینالیست خواهیم شد.

بنگر خاطرنشان کرد: من تصمیم خودم را گرفتم و به پرسپولیس آمدم، اگر این شرایط را در تیم‌های دیگر داشتم قطعاً من را خیلی اذیت می‌کردند اما هواداران پرسپولیس دستشان درد نکند خیلی با معرفت هستند، با این همه اینکه این همه خرید بزرگ انجام شد و تیم هم به رده سیزدهم جدول هم رفت اما هیچ بی احترامی‌ای هواداران نکردند انشاالله بتوانیم جبران کنیم تا به هدف خود برسیم.

مدافع پرسپولیس درمورد شرایط بدنی و روحی خودش نیز گفت: خوشبختانه از لحاظ روحی و بدنی بسیار خوب هستیم، خوب تمرین می‌کنم و هر روز می آیم و می‌روم، من هم خوشبختانه با خیال راحت به همه کارهایم می‌رسم و با بردهای پرسپولیس شاد می‌شوم.

وی افزود: نیمکت نشینی برایم مهم نیست، مهم اینست که به بالای جدول بیاییم و فیکس شوم، مهم این است که پرسپولیس موفق شود، از نیمکت‌نشینی ناراحت هستم اما ناامید نیستم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)