مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در فصل گذشته تأکید کرد که مذاکره‌ای با باشگاه نفت تهران نداشته است.


محسن بنگر ، ابتدا درباره وضعیت خودش برای فصل آینده و اینکه شایعه خداحافظی او از فوتبال مطرح شده بود، اظهار داشت: من در حال حاضر قصد خداحافظی ندارم و برای بازگشت به لیگ برتر شرایط خوبی دارم. هرچند فصل گذشته با مصدومیت سختی مواجه شدم، اما الان آسیب‌دیدگی‌ام برطرف شده است و آماده بازگشت به میادین فوتبال هستم. چند پیشنهاد هم دارم و به‌زودی تیم جدیدم را انتخاب خواهم کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا از نفت تهران هم پیشنهاد دارد، تأکید کرد: من تا به امروز از نفت تهران پیشنهادی نداشته‌ام و صحبتی با مسئولان این باشگاه انجام نداده‌ام، البته باید بگویم که علی کریمی برای من بسیار قابل احترام است و این افتخار بزرگی بود که علی آقا کاپیتان من بود. کریمی اسطوره فوتبال ایران است و اگر او بخواهد برایش مجانی بازی خواهم کرد.

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در پاسخ به این پرسش که آیا اخبار پرسپولیس را هم دنبال می‌کند، گفت: من زیاد روزنامه‌ها و سایت‌ها را نمی‌بینم، اما جسته و گریخته خبرها را می‌شنوم. پرسپولیس تقریباً تیم فصل گذشته خودش را حفظ کرده است و چند بازیکن خوب هم به این تیم اضافه شده‌اند. البته استقلال هم امسال تیم بسیار خوبی دارد و سپاهان و تراکتورسازی نیز تیم‌های خوبی هستند. من فکر می‌کنم این چهار تیم رقابت فشرده‌ای برای قهرمانی خواهند داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)