پرسپولیس نیوز: مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حالا که ۳ بازی پشت سر هم را با پیروزی سپری کردیم نمی‌خواهیم نوار بردهایمان پاره شود.

محسن بنگر در خصوص دیدار فردای پرسپولیس و ملوان، اظهار داشت: قطعاً بازی سختی در انتظار ما خواهد بود؛ همیشه بازی کردن در شمال دشوار است و تیم‌های شمالی مقابل پرسپولیس و استقلال دونده بازی می‌کنند.

وی ادامه داد: اگر می‌خواهیم در کورس قهرمانی حضور داشته باشیم باید ملوان را شکست دهیم و تلاشمان را در بازی‌های آینده بیشتر کنیم. شرایط به گونه‌ای است که همه چیز دست خودمان است، به خاطر همین نباید امتیاز از دست دهیم.

مدافع پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چرا این تیم در بازی‌های داخل و خارج از خانه عملکرد متفاوتی دارد، عنوان کرد: فکر نمی‌کنم چنین چیزی باشد، ما در تمام بازی‌ها سعی می‌کنیم 3 امتیاز را به دست بیاوریم. حالا که 3 بازی پشت سر هم را با پیروزی سپری کردیم نمی‌خواهیم نوار بردهایمان پاره شود. اگر ملوان را شکست دهیم آن وقت با خیال راحت‌تری مقابل نفت، فولاد و استقلال بازی می‌کنیم؛ چون این تیم‌ها همانند ما به 3 امتیاز احتیاج دارند.

بنگر در مورد بحث تغییرات مدیریتی در پرسپولیس گفت: این مسائل به من ربطی ندارد و در جایگاهی نیستم که بخواهم اظهار نظر کنم، اما دوست دارم رویانیان بماند تا ثمره کارهایش را ببیند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)