پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس به تمجید از بازیکن جدا شده این تیم پرداخت.

در مورد برگزاری تمرینات پرسپولیس و حضور زود هنگامش در تمرینات سرخپوشان، گفت: تمرینات پرفشار و سنگینی را پشت سر می‌گذاریم. این روزها باید تمرینات سنگین باشد تا در طول فصل مشکلی نداشته باشیم. من هم با پرسپولیس قرارداد دارم باید از روز اول در تمرینات شرکت می‌کردم. خوشبختانه از این اخلاق‌ها ندارم که از زیر فشار تمرینات اول فصل فرار کنم.

وی در خصوص جدایی رضا نورمحمدی از پرسپولیس اظهار داشت: متاسفانه یکی از دوستان خوبم از پرسپولیس جدا شد. نورمحمدی بازیکن خوبی است و کلاس بازی بالایی دارد و به هر تیمی برود فیکس بازی می‌کند. نورمحمدی همسایه من است و هر روز با او صحبت می‌کنم.

مدافع پرسپولیس ضمن بیان این جمله که در جریان تصمیمات و اتفاقات مربوط به محمد نوری نیست، درباره خرید‌های جدید پرسپولیس عنوان کرد: پرسپولیس تا امروز 3،4 خرید خوب داشته. سوشا مکانی دروازه‌بان مطمئنی است که می‌تواند شماره یک ایران هم شود. در فصل جدید باید در سه جام بازی کنیم و به خاطر همین باید 2 دروازه‌بان خوب داشته باشیم.

بنگر ادامه داد: با رفتن مسلمان به ذوب‌آهن نیازمند حضور یک بازیکن جوان بودیم که مهدی دغاغله می‌تواند این خلا را پُر کند. از طارمی هم شناخت زیادی ندارم اما حتما بازیکن خوبی بوده که به پرسپولیس آمده است.

وی در مورد پیوستن رضا نوروزی به پرسپولیس گفت: نوروزی یک گلزن تمام عیار است که در کنار عباس‌زاده می‌توانند کارهای بزرگی برای پرسپولیس انجام بدهند. عباس‌زاده کمی بی‌تجربه است و می‌تواند از تجربه نوروزی استفاده کند. فکر می‌کنم اگر 2 بازیکن دیگر به پرسپولیس اضافه شوند تیم قدرتمندی برای فصل جدید خواهیم داشت.

 بنگر در خصوص حضورش در جشن بخشش و تجلیلی که از او به خاطر نجات یک اعدامی در این جشن صورت گرفت،‌ گفت: احساس خوبی بود، یک جایزه در این جشن گرفتم که برایم بسیار ارزشمند بود. گرفتن جایزه‌ای که به خاطر نجات جان یک انسان است بسیار لذت بخش است. امیدوارم در آینده هم بتوانم چنین کاری انجام بدهم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)