پرسپولیس نیوز : مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: ‌هدف اصلی من بعد از پوشیدن پیراهن تیم ملی حضور در لیست نهایی تیم کی‌روش برای حضور در برزیل است.

محسن بنگر پس از مدت ها دوباره به تیم ملی دعوت شده تا سوژه برای مصاحبه باشد. در زیر گفت و گوی او را می خوانید:

 

 سرانجام به تیم ملی دعوت شدی.

بله، خدا را شکر پس از چند سال این بار به تیم ملی دعوت شدم و این برای من افتخار بزرگی است.

 ظاهرا از چند روز قبل هم تمریناتت را شروع کرده بودی؟ 

بله، با دستور کی‌روش سه روز تمرینات فشرده بدنسازی را پشت سر گذاشتیم، چون ما در تعطیلات بودیم تمرینات‌مان را همراه با پرسپولیسی‌های دیگر زودتر شروع کردیم که این هم می‌تواند به ما کمک کند.

 وضعیت تیم ملی را چگونه ارزیابی می‌کنی؟

فعلا تازه استارت زده‌ایم. همه تلاش می‌کنند به هر نحوی شده در لیست نهایی کی‌روش باشند و این کار را برای همه بازیکنان از جمله من سخت می‌کند. همه بچه‌‌ها باانگیزه‌اند و باید با تمام وجود تلاش کنیم.

 هدف تو چیست؟

حالا که با پیراهن پرسپولیس به تیم ملی رسیده‌ام نمی‌خواهم راحت این پیراهن را از دست بدهم امیدوارم که در لیست نهایی کی‌روش جا داشته باشم تمام هدف و آرزویم همین است و امیدوارم که اعتماد کی‌روش را جلب کنم.

 حتما با حسینی خیلی راحت‌تری تا در ترکیب تیم ملی قرار بگیری؟

من تابع تصمیم کادر فنی تیم ملی هستم و می‌دانم باید به خوبی به خواسته‌های کی‌روش جامه عمل بپوشانم. تمام تمرکزم همین است نظر نهایی با کادر فنی است.

 بازی با کویت و گینه را چگونه می‌بینی؟

بالاخره این دو بازی هم جنبه رسمی همه جنبه دوستانه دارد و می تواند به استارت تیم ملی کمک کند. من امیدوارم بازی‌های خوبی باشند و تیم ملی بتواند نهایت استفاده را از این بازی‌ها ببرد. بازی‌های تدارکاتی بهتری هم به همراه اردوها در نظر گرفته شده که باید در طول زمان منتظر بمانیم و سپس درباره همه چیز قضاوت کنیم.

 فکرش را می‌کردی به تیم ملی دعوت بشوی؟

راستش را بخواهید بله. فکر کنم مزد زحماتم را گرفتم البته کارشناسان باید درباره عملکرد من نظر بدهند اما تلاش کردم و مطمئن باشید انگیزه خیلی فراوانی برای خدمت به تیم ملی دارم امیدوارم به هدفم برسم. البته جا دارد همین جا از تمام دوستانم در تیم پرسپولیس هم تشکر کنم که باعث شدند و به من کمک کردند که به تیم ملی دعوت بشوم. امیدوارم نماینده خوبی مانند سایر بازیکنان در لیست تیم ملی باشم البته می‌دانم رقابت خیلی نزدیک و سخت است ولی کار خودم را انجام می‌دهم تا انشاءالله ببینم چه اتفاقی می‌افتد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)