پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد که هنوز مشکل یکی از اتومبیل‌های اهدایی این باشگاه حل نشده است.

محسن بنگر  در مورد شرایط بازیکنان پرسپولیس در اردوی ساری گفت: خوشبختانه وضعیتمان خوب است و امکانات خوبی هم در اختیارمان قرار گرفته است. در این چند روز تمرینات خوب و بانشاطی را برگزار کردیم و کم کم به آمادگی مطلوب می‌رسیم.

وی در خصوص استقبال هواداران پرسپولیس از این تیم در ساری اظهار داشت: شمال همیشه اینطور است. چون اکثر شمالی‌ها پرسپولیسی هستند هر زمانی که پرسپولیس به شمال می‌آید استقبال خوبی از تیم صورت می‌گیرد. اگر هم می‌بینید تماشاگران در تمرین بازیکنان مازندرانی را تشویق می‌کنند به خاطر این است که به شهری که می‌رویم بازیکنان بومی آن شهر بیشتر از سایرین تشویق می‌شوند.

مدافع پرسپولیس درباره لغو اردوی ارمنستان این تیم هم تصریح کرد: چه در تهران و چه در ارمنستان ما تمرینات خودمان را انجام می‌دهیم و برایمان فرقی نمی‌کند که کجا بازی دوستانه برگزار کنیم، مهم آمادگی بازیکنان است نه محل آمادگی.

بنگر در واکنش به خبر حل مشکل اتومبیل او و 2 بازیکن دیگر پرسپولیس توسط علی پروین تاکید کرد: آقای پروین زحمت کشیدند و این مشکل را حل کردند اما واقعیت این است که مشکل یکی دیگر از ماشین‌ها حل نشده است. آن شرکتی که به خاطر پول اتومبیل‌هایش شکایت کرده و حتی حکم توقیف ماشین‌ها را هم گرفته بود همچنان بر شکایت اصرار دارد. امیدوارم مسئولان باشگاه این مشکل را هم حل کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)