سرمربی چلسی معتقد است که اعتماد به نفس مهاجم اسپانیایی تیمش بازگشته و به همین دلیل گلزنی کرده است.

 
  •  
  •  
  •  

رافائل بنیتس بر این باور است که فرناندو تورس که شب گذشته 2 گل تیمش را به ثمر رساند، اعتماد به نفس خود را بازیافته است.

مهاجم اسپانیایی پس از انتقال به استمفوردبریج برای قرار گرفتن در آمادگی کامل تلاش زیادی کرد؛ اما اخیرا در دیدار با نوردس‌جلاند در لیگ قهرمانان اروپا و شب گذشته مقابل ساندرلند برای تیمش درخشید.

مهاجم اسپانیایی شب گذشته روی یک ضدحمله در دقیقه یازده اولین گل بازی را به ثمر رساند و در دقیقه 45 دومین گل تیمش را از روی نقطه پنالتی وارد دروازه ساندرلند کرد.

بنیتس پس از پیروزی 3 بر یک تیمش اظهار داشت: تیم به خصوص در نیمه اول عالی بود و موقعیت‌هایی برای تورس خلق کرد تا بتواند گلزنی کند.

وی ادامه داد: شخصیت و توانایی خودمان را نشان دادیم و اثبات کردیم که می‌توانیم موقعیت خلق کنیم و تورس می‌تواند گل بزند.

سرمربی چلسی خاطرنشان کرد: تیم بسیار عالی بازی می‌کند و در حال پیروزی هستیم. می‌بینید که آنها با اعتماد به نفس بیشتر چه کارهایی می‌توانند انجام بدهند.

وی اضافه کرد: تورس یکی از این بازیکنان است؛ می‌داند من از او چه می‌خواهم و بازیکنان به خوبی یکدیگر را می‌شناسند. وقتی کارها را خوب انجام می‌دهیم، اعتماد به نفس بیشتری به دست می‌آوریم و وقتی اعتماد به نفس بیشتری داشته باشیم با توانایی‌هایی که داریم، در بازی‌های بیشتری به پیروزی خواهیم رسید.

رافائل بنیتس تأکید کرد: اینکه تورس اعتماد به نفسش را بازیافته که پنالتی بزند، برای من نکته مثبتی است. ما 3 پنالتی زن داریم و بستگی به هر لحظه دارد که از کدامیک استفاده کنیم.

وی اشاره کرد: عادلانه است که بگوییم تورسی با اعتماد به نفس بیشتر را دیدیم؛ او باور بیشتری به خودش و تیم داشت. فکر می‌کنم بازی او دیشب به دلیل تغییر در اعتماد به نفس و کمی تغییر در حرکاتش بود. دوست دارم او را در حال گلزنی در هر بازی ببینم.

با وجود برتری زودهنگام چلسی باز هم هواداران این تیم در دقیقه 16 به طرفداری از دی‌متئو، سرمربی برکنارشده تیم شعار سر دادند و بنیتس در این باره معتقد است: من فکر می‌کنم هواداران می‌دانند که همچنان سخت و باقدرت کار خواهم کرد. امروز بسیار خوشحالم زیرا وقتی در بازی خارج از خانه به میدان می‌روید و هواداران زیادی را در ورزشگاه آنها می‌بینید، پیروزی بسیار مهم می‌شود، بنابراین هواداران می‌توانند با لذت از این پیروزی به خانه‌هایشان برگردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)