سرمربی اسپانیایی ناپولی در صحبت هایی به تمجید از سرمربی فرانسوی آرسنال پرداخته و هشدار داده که بازی سختی انتظار تیمش را می کشد.

 

رافا بنیتس سرمربی اسپانیایی ناپولی که حالا تیمش را برای مصاف با آرسنال در دور دوم رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا آماده می کند، در صحبت هایی به تمجید از آرسن ونگر پرداخته و او را بهترین مربی شاغل در لیگ برتر نامیده تا بدین ترتیب به ژوزه مورینیو، رقیب دیرینه اش طعنه ای نیز زده باشد.

شاگردان بنیتس امشب در لیگ قهرمانان اروپا مقابل آرسنال قرار می گیرند و آرسن ونگر در کنفرانس خبری اش که قبل از کنفرانس خبری سرمربی ناپولی برگزار شد، یادآوری کرده بود که رفتار هواداران چلسی با بنیتس در زمان حضورش در استمفورد بریج خوب نبوده.

حالا بنیتس نیز برای جبران صحبت های محبت آمیزونگر گفته:« آرسن ونگر بهترین سرمربی لیگ برتر است.»

و در آنالیز عملکرد تیمش در بازی قبلی اروپایی گفت:« مقابل بوروسیا دورتموند ما از همان دقیقه اول حملاتمان را آغاز کردیم ولی در بازی با آرسنال باید بتوانیم شور و هیجانمان را کنترل کنیم. چون مامقابل تیم خیلی قدرتمندی قرار می گیریم که صدرنشین لیگ برتر است. ما باید شخصیت و قدرتمان را نشان دهیم و البته علاوه بر احترامی که برای حریف قائلیم نباید از آنها بترسیم.»

دراین بازی ، گونسالو ایگواین و رائول آلبیول، دو ستاره اسبق رئال مادرید ممکن است نتوانند تیمشان را در مصاف با آرسنال همراهی کنند و  بنیتس در صحبت هایی اعلام کرده که شرایط این دو بازیکن را تا دقیقی قبل از آغاز بازی زیر ذره بین خواهد داشت:« باید ببینیم که این دو بازیکن چطور تمرین خواهند کرد تا بتوانیم بفهمیم که شرایطشان به چه ترتیب است و آیا قادر به همراهی تیم خواهند بود یا نه. خود من هم هنوز نمی دانم که چه کسانی بازی خواهند کرد.»

بنیتس به علاوه یادآوری کرد که شاگردانش با وجود شروع فوق العاده در رقابت های این فصل و کسب 5 برد از شش بازی شان در رقابتهای سری آ و برد در دور اول رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا کاملا فروتن هستند:« ما بازی به بازی پیش می رویم. گروه خوبی از بازیکنان را دراختیار داریم و اگر مصدومیتی نداشته باشیم، می توانیم درتمام تورنمنت ها خوب ظاهر شویم.»

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)