بازیکن فرانسوی رئال مادرید از حضور در این تیم ابراز خوشحالی کرد و آن را همان‌جایی دانست که همیشه دوست داشت روزی در آن باشد.

  •  
  •  
  •  

کریم بنزما که اخیراً به عنوان مرد سال فوتبال فرانسه در سال 2012 انتخاب شد، اظهار داشت که هدف اصلی تیمش و همه آنچه که بازیکنان پس از قهرمانی در لیگ سال گذشته روی آن تمرکز کرده‌اند، کسب دهمین عنوان قهرمانی در اروپا است.

وی در این باره اظهار داشت: با مادرید هستم تا به تمام اهدافمان برسیم به خصوص در لیگ قهرمانان اروپا. همه در اینجا می‌خواهند دهمین قهرمانی را جشن بگیرند و من دوست دارم هنگام رسیدن به این موفقیت عضوی از تیم باشم.

بن‌زما ادامه داد: چیزی از آینده‌ام نمی‌دانم. از بودن در رئال مادرید بسیار خوشحالم و اینجا همان‌جایی است که می‌خواستم باشم. رئال مادرید بزرگترین باشگاه جهان است و مسیر ما هنوز از هم جدا نشده‌است.

بازیکن فرانسوی رئال در خصوص توپ طلا تأکید کرد: همه ما از رونالدو حمایت می‌کنیم.

بنزما همچنین تأیید کرد که همیشه رویای کسب این جایزه را داشته و افزود: همه بازیکنان رویای کسب چنین افتخاری را دارند. حضور در میان 23 نامزد یعنی در میان 23 بازیکن برتر دنیا است. بنابراین احساس بسیار خوبی به من دست داد، اما هنوز باید به تلاش ادامه دهم تا بتوانم در میان 3 بازیکن برتر حضور یابم یا حتی روزی برنده توپ طلا شوم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)