پرسپولیس نیوز : مهاجم هندوراسی پرسپولیس گفت: باعث افتخار من است که در این تیم بزرگ بازی می کنم.

جری بن سون پس از بازگشت به ایران، درباره بازی تیم کشورش مقابل ونزوئلا و اکوادور اظهار داشت: دو بازی بسیار مهم را پیش رو گذاشتیم. ونزوئلا را بردیم اما متاسفانه به اکوادور باختیم. بازی با اکوادور بسیار سخت بود. تمام تلاشمان را کردیم ولی نتوانستیم این تیم را شکست بدهیم. من 83 دقیقه در مقابل تیم ونزوئلا بازی کردم و همینطور 56 دقیقه برابر تیم اکوادور به میدان رفتم.

وی درباره حضورش به همراه خانواده در ایران گفت: خانواده ام خیلی مشتاق بودند که به ایران بیایند و این کشور را از نزدیک ببینند. من برایشان تعریف کرده ام که ایرانیان بسیار مهمانواز و مهربان هستند. باشگاه نیز شرایط را فراهم کرد و توانستم خانواده ام را به ایران بیاورم.

مهاجم پرسپولیس درباره حضورش در جمع سرخپوشان اظهار داشت: خوشحالم که در پرسپولیس حضور دارم.وقتی به اردوی تیم ملی هندوراس رفتم برخی همبازی هایم از من می پرسیدند که در تیمی که هستی مشکلی داری  و یا راضی هستی و گفتم پرسپولیس یکی از بزرگترین تیم های ایران و پرطرفدارترین تیم در  آسیا است و این باعث افتخار من است که در این تیم بزرگ بازی می کنم.

بن سون درباره اینکه در بازی های اخیر فقط توانست چنددقیقه در یک بازی حضور پیدا کند گفت: من به نظر برانکو احترام می گذارم ولی مطمئن باشید با تمریناتی که انجام خواهم داد به ترکیب اصلی باز خواهم گشت.من از فردا در تمرین تیم شرکت می کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)