مدیریت فعلی باشگاه پرسپولیس همواره در تلاش بوده‌اند در کنار موفقیت های ورزشی و کسب عناوین قهرمانی، بتوانند مشکلات مالی را که سالیان سال گریبان گیر باشگاه بوده، بصورت اصولی مرتفع کنند.

به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در این راستا در گام اول در فصل جاری مدیریت باشگاه توانست حداکثر درآمدزایی ممکن را از محل اسپانسری لباس با استفاده از برندهای معتبر کسب کند و محل‌های درآمدی جدیدی را ایجاد تا در فصول آتی تامین کننده بخشی از منابع باشگاه باشد که از آن جمله می‌تواند به آغاز تولید محصولات مشترک با همکاری برندهای نامی (تولید بدون کارخانه)، راه اندازی اپلیکشین استعدادیابی، ارتقاء تلویزیون اینترنتی باشگاه، راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی باشگاه، ایجاد کارت هواداری و … اشاره کرد.
در همین رابطه در گام دوم بعد از برگزاری جلسات متعدد کارشناسی و بررسی‌های انجام شده، به پیشنهاد معاونت اقتصادی باشگاه و تایید مدیر عامل و نهایتا مصوبه هیأت مدیره، جهت ایجاد سرفصل‌های جدید درآمدی و تحقق درآمدهای پایدار برای فصول آینده، مقرر شد باشگاه پرسپولیس اقدام به تاسیس ۴ شرکت زیر مجموعه نماید.
۱- تاسیس شرکت سهامی خاص با محوریت دانش بنیان بودن، شرکتی با نام اقتصاد دیجیتال پرسن با مالکیت ۶۰ درصد شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس و ۴۰ درصدی شرکت توسن نگار ورزش (نخبگان برنامه نویسی) با موضوع فعالیت اقتصاد دیجیتال و تمرکز بر طراح و راه‌انداری انواع اپلیکیشن و سوپر اپلیکیشن ورزشی و مالی از جمله اپلیکیشن استعدادیابی پرسپولیس من.
۲- تاسیس شرکت سهامی خاص اقتصادی بازرگانی با مالکیت ۱۰۰ درصد شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس با موضوع فعالیت‌های اقتصادی و تمرکز بر حوزه‌های بازار سرمایه، بازار بیمه و عملیات بازرگانی.
۳- تاسیس شرکت سهامی خاص فرهنگی هنری با مالکیت ۱۰۰ درصد شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس با موضوع فعالیت‌های اقتصاد فرهنگی و تمرکز بر حوزه‌های درآمدزایی فرهنگی و خدمات رسانی به هواداران.
۴- تاسیس شرکت سهامی خاص آکادمی ورزشی با مالکیت ۱۰۰ درصد شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس با موضوع اقتصاد ورزشی و تمرکز بر توسعه آکادمی و تیم‌های پایه و ارتقاء مدارس فوتبال.

مدیریت باشگاه پرسپولیس این نوید را به سهامداران گرامی و هواداران محترم می‌دهد، ان‌شاءالله به همراهی ارزشمند سهامداران و همکاری همیشگی هواداران میلیونی، بتوانیم در کنار هم مشکلات مالی را مرتفع تا در نتیجه شاهد موفقیت چشم‌گیری در عرصه مسابقات بین‌المللی باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)