پرسپولیس نیوز : مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی در خصوص رقابت حساس تیم های پرسپولیس و تراکتور سازی، گفت: هر تیمی که به اینجا می آید نه تنها میهمان تبریز بلکه میهمان کل آذربایجان است.

ایوب بهتاج در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: بازی فردای پرسپولیس و تراکتورسازی هم مثل سایر مسابقات ۳ امتیاز دارد و فقط کمی فشردگی جدول در هفته های پایانی به حساسیت آن اضافه کرده است. این دو تیم چندین بار در سال های اخیر با هم بازی کرده اند و همواره آرامش کامل برقرار بوده و هیچ مشکلی هم وجود نداشته است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی ادامه داد: استان آذربایجان شرقی در رشته های مختلف و در بالاترین سطح تیم داری می کند و تمام نهادها و ارگان های ذیربط در این استان تجربه برگزاری بازی های مهم و بزرگ را زیاد دارند. استانداری، فرمانداری، نیروی انتظامی و سایر نهادها برای بازی فردا آمادگی کامل دارند. همچنین امروز جلسه ای با مسئولین سازمان لیگ داشتیم و هماهنگی های لازم در این خصوص به عمل آمد. هر تیمی که به اینجا می آید نه تنها میهمان تیم تراکتورسازی و شهر تبریز بلکه میهمان کل آذربایجان است.

بهتاج در خصوص فضای ورزشگاه ها و صبوری تماشاگران افزود: تبریزی ها و هواداران تراکتورسازی آنقدر بافرهنگ هستند که حتی هروقت بازیکن خودی اشتباه می کند او را جوری تشویق می کنند که به بازی برگردد و ما بابت بازی فردا خیالمان کاملا راحت است. بازیکنان هم با رعایت موارد فنی و اخلاقی به فضای این بازی قطعا کمک خواهند کرد.

وی در پایان تاکید کرد: تماشاگران تراکتور همواره در طول تاریخ عاقلانه تصمیم گرفتند و هرگز اجازه هیچ گونه سوء استفاده به فرصت طلب ها ندادند. شک ندارم فردا هم با تیزهوشی آنان بازی در آرامش کامل برگزار می شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)