مرجع خبری پرسپولیس: مهاجم آلبانیایی تیم فوتبال پرسپولیس به عنوان بازیکن برتر هفته ی این تیم در بازی برابر سایپای کرج انتخاب شد.

 

در نظرسنجی هفتگی انتخاب بهترین بازیکن پرسپولیس ، اشپتیم آرفی با کسب اکثریت آرای هواداران به عنوان بازیکن برتر هفته ی پرسپولیس انتخاب شد. این در حالی است که آرفی از دقیقه 70 نیمه دوم وارد میدان شده و 12 دقیقه پس از آن تک گل سه امتیازی تیمش را به ثمر رساند.

 

در این نظرسنجی 3160 از هواداران شرکت کردند و پس از آرفی که با کسب 2121 رای معادل 67 درصد ، اکثریت قاطع آرا را کسب کرد ، ابراهیم شکوری ، سپهر حیدری و مازیار زارع با سکب 5/6 ، 5/5 و 3/5 درصد جایگاه های دوم تا چهارم را به خود اختصاص دادند.

 

اما در رده های آخر رده بندی

محمد منصوری ، علیرضا نورمحمدی و مهدی شیری با 1/9 ، 1/2 و 1/2 درصد آرا جای گرفتند.

 

 

درنظرسنجی هفته گذشته جهت انتخاب بدترین بازیکن برابر صبای قم هم آرفی کمترین آرای هواداران را کسب کرده و به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شد. در مجموع این چهارمی انتخاب اشپیتیم در 20 هفته برگزاری لیگ برتر به عنوان بازیکن برتر هفته پرسپولیس بود.

 

نظرسنجی انتخاب بهترین بازیکن هر هفته انجام شده و در پایان لیگ از جمع آرای کسب شده بهترین بازیکن فصل پرسپولیس انتخاب خواهد شد. در نظرسنجی بعدی در خصوص انتخاب کاپیتان پرسپولیس شرکت کنید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)