مرجع خبری پرسپولیس : پس از برگزاری مسابقات هفته هفدهم با استفاده از روش معکوس بهترین بازیکن پرسپولیس در مسابقه برابر سپاهان انتخاب شد.

 

پس از انتخاب بهترین بازیکن هفته پرسپولیس با رای هواداران در طول نیم فصل لیگ برتر، این بار و به دلیل عملکرد بد تیم در مسابقه برابر پیکان به ابتکار مرجع خبری باشگاه پرسپولیس  به جای انتخاب بهترین بازیکن ، نظرسنجی بدترین بازیکن جایگزین شد تا ضمن شناسایی بازیکنانی که عملکردی ضعیفی داشتند ، همزمان بازیکنان با عملکرد بهتر هم مشخص شوند.

 

نظرسنجی انتخاب بدترین بازیکن برابر پیکان در طول 5 روز با شرکت 2860 نفر از هواداران برگزار شد که در آن امیرحسین فشنگچی هافبک چپ پای پرسپولیس که در نیمه دوم وارد میدان شد با کسب کمترین آرا یعنی 19 رای و معادل 0/7 درصد آرا عنوان بهترین بازیکن را تصاحب کرد .

 

اما در میان بدترین بازیکنان

 

 

رحمان احمدی ، مجتبی شیری ، مهدی شیری و غلامرضا رضایی با کسب 33 ، 20 ، 17 و 15 درصد آرا به ترتیب رده های اول تا چهارم ارائه ضعیف ترین عملکرد را به خود اختصاص دادند.

 

 

گفتنی است حمید علی عسگری و تیاگو فراگا با کسب کمترین رای در این نظرسنجی پس از فشنگچی در رده بندی بهترین بازیکنان از دید هواداران قرار گرفتند.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)