پرسپولیس نیوز : عضو هیات رییسه سازمان لیگ می‌گوید تیم‌های متخلفی که سقف بودجه تعیین شده توسط سازمان لیگ در فصل پیش رو را رعایت نکرده‌اند، یک بار قانون را دور زده‌اند و دیگر نمی‌توانند این کار را انجام دهند.

غلامرضا بهروان با بیان اینکه هیات رییسه سازمان لیگ تصمیم‌های بسیار سختی را برای برخورد با تیم‌های متخلفی که سقف بودجه تعیین شده در لیگ چهاردهم را رعایت نکرده‌ اتخاذ کرده است، گفت: به دلیل اتخاد همین تصمیم‌هاست که می‌شنویم استقلال اعلام می‌کند قرار است قرارداد بازیکنان و کادر فنی خود را کاهش دهد.

وی در پاسخ به این که مجازات تیم‌های متخلفی که سقف قرارداد را رعایت نکرده‌اند، چه خواهد بود و چه زمانی با این تیم‌ها برخورد خواهد شد؟ اظهار کرد: در ابتدا که فرصت کافی به این تیم‌ها داده شده است تا در قراردادهایشان تجدیدنظر کنند در غیر این صورت اجازه نقل و انتقال بازیکنان در طول فصل به آنها داده نمی‌شود. علاوه بر این یک چهارم از درآمدهایشان به میزان تخلفی که انجام داده‌اند کسر خواهد شد. این در حالی است که این مجازات بندهای دیگری نیز دارد.

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ همچنین در پاسخ به این سوال که آیا کاهش رقم قرارداد تیم‌های متخلف به این صورت که استقلال اعلام کرده است، قانونی است یا خیر؟ عنوان کرد: به هر صورت پیش‌بینی‌هایی در هیات رئیسه سازمان لیگ انجام شده است و اگر این تیم‌ها نتوانند کاهش قرارداد ها را در دستورکار خود قرار دهند و آن را اجرایی کننده مجازات‌هایی برای آنها در نظر گرفته شده است.

بهروان در این مورد که آیا کم کردن قراردادها به این صورت تنها یک اقدام بر روی کاغذ بوده و دور زدن قانون است یا خیر؟ تصریح کرد: این تیم‌ها یک بار قانون را دور زده‌اند و دیگر نمی‌توانند دور تا دور بزنند! بنابراین هم اکنون تصمیم گرفته‌اند که این مساله را حل کنند.

به گفته وی تیم‌های متخلفی که سقف قراردادها را در فصل جاری رعایت نکرده‌اند می‌توانند حتی در نیم فصل هم موضوع رقم قراردادهایشان را حل و فصل کنند چرا که قرار نیست قراردادی فسخ شود بلکه تنها می‌خواهند در رقم قراردادهای منعقد شده تجدید نظر کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)