پرسپولیس نیوز : مسئول مسابقات سازمان لیگ گفت: اگر ناظر بازی حرکت رضا حقیقی را گزارش کرده باشد آن را به کمیته انضباطی ارجاع می‌دهیم.

غلامرضا بهروان در مورد حرکت رضا حقیقی در بازی روز گذشته پرسپولیس مقابل گسترش فولاد که لگد به تابلوهای تبلیغاتی زد اظهار داشت: اگر در گزارش ناظر مسابقه چنین حرکتی آمده باشد سازمان لیگ به طور حتم این موضوع را به کمیته انضباطی ارجاع می دهد. البته من نمیدانم جریمه این کار چیست اما تابلوهای تبلغاتی هم جزو موارد قانونی است و طبق مقررات با آن برخورد می شود. البته شاید روز گذشته رضا حقیقی عصبی بوده و قصد بی احترامی نداشته است اما هر چه در گزارش باشد ما آن را پیگیری می کنیم. فیلم این موضوع هم می تواند نشان دهنده مسئله باشد.

وی برای نظارت بازی تراکتورسازی و استقلال در تبریز حضور دارد در مورد شرایط این بازی عنوان کرد: خوشبختانه شرایط خوب است و از ساعت 11 بلیت فروشی این مسابقه هم آغاز می شود.

بهروان در مورد مشخص شدن تاریخ دربی و اینکه اگر شورای تامین با تاریخ دوم آذر موافقت نکند تصمیم سازمان لیگ چیست گفت: ما نامه را به استانداری تهران ارسال کرده ایم و قطعا تا فردا به ما اعلام می شود. امیدواریم که دوستان مساعدت کنند. اینکه بازی در وسط هفته شد تصمیم دو باشگاه بود. باشگاه استقلال می گوید ملی پوش زیاد دارد و نمی تواند در نبود چند بازیکن در 15 روز یک بازی سنگین را برگزار کند. البته ما از لیست تیم ملی خبر نداریم اما اینکه باشگاه استقلال چطور از لیست خبر دارد خودشان می  دانند. ما چون باشگاه ها با تیم ملی همکاری می کنند با آنها همکاری می کنیم. اگر با تاریخ دوم آذر برای دربی موافقت نشود تاریخ 7 آذر را در نظر داریم و مجبوریم در تاریخ اول یا دوم آذر بازی های حذفی را برگزار کنیم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)