خبرگزاری پرسپولیس :  غلامرضا بهروان که از موافقت کفاشیان با کناره‌گیری‌اش از ریاست سازمان لیگ بی‌خبر بود، گفت: استعفا نداده بودم و این کفاشیان بود که می‌توانست تا مجمع فدراسیون صبر کند!

غلامرضا بهروان که از موافقت علی کفاشیان با کناره‌گیری‌اش از سازمان لیگ برتر و اعلام نام مهدی تاج به عنوان سرپرست موقت این سازمان خبر نداشت، در واکنش به این اتفاق گفت: به سلامتی باشد! فعلا در این باره چیزی نگویم بهتر است.

وی در واکنش به اینکه مگر شما نگفته بودید از ریاست سازمان لیگ استعفا نداده و نخواهید داد، اظهار کرد: الان هم همین را می‌گویم؛ من استعفا ندادم. در نامه‌ای که به علی کفاشیان دادم، نوشته بودم از کارم انصراف می‌دهم. معنای این واژه در چنین مواردی با استعفا متفاوت است.

رییس سازمان لیگ در پاسخ به این سوال که آیا بهتر نبود حداقل تا مجمع آتی فدراسیون در بهمن یا اسفندماه صبر می‌کردید، تصریح کرد: بالاخره این آقای کفاشیان بود که باید صبر می‌کرد!

بهروان همچنین در مورد اینکه اکثر باشگاه‌های لیگ برتری از عملکردتان راضی بودند و تنها مشکل قانونی بازنشسته بودن مخل ادامه فعالیت شما شده بود؛ از اینکه اینگونه کنار می روید ناراحت نیستید؟ آهی کشید و گفت: به هر حال فوتبال است دیگر! متاسفانه با آدم‌هایی که سالم کار می‌کنند، اینگونه رفتار می‌کنند!

وی در پاسخ به این سوال که بعد از بازگشت کفاشیان از عراق صحبتی با او داشته‌اید؟ نیز خاطرنشان کرد: خیر. هنوز صحبتی با هم نکرده‌ایم. من نامه را هم پیش از رفتنش به عراق نوشتم و به او دادم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)