رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: اگر استقلال از دور یک چهارم صعود کند دربی به تعویق می‌افتد.

به گزارش فارس، غلامرضا بهروان پس از نشست امروز تیم‌های بدهکار با مسئولان فدراسیون فوتبال اظهار داشت: در این جلسه اکثر مدیران رای دادند بخشی از بدهی‌های خود را بالغ بر 30 درصد پرداخت کنند و سپس به مرور زمان سایر تسویه حساب‌های خود را انجام دهند. الان شرایط باشگاه‌ها طوری نیست که یک جا بتوانند تسویه حساب کنند.

وی افزود: در این جلسه من، کفاشیان و تاج حضور داشتیم و همه متفق‌القول به این نتیجه رسیدند که باید بدهی‌ها پرداخت شود، البته اولویت پرداخت‌ها را باشگاه‌ها مشخص می‌کنند. بالاخره ما باید قبول کنیم حسن‌زاده آرای قطعی هم داده و باید نتیجه‌گیری کند.

بهروان گفت: بدون هیچ مشکل قطعا لیگ برگزار می‌شود و مشکل خاصی وجود ندارد. البته با برخی از تیم‌های بدهکار نیز ظرف فردا جلساتی را برگزار خواهیم کرد.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در خصوص بلیت‌فروشی الکترونیکی نیز گفت: این موضوع جزو الزامات AFC است که در بازی پرسپولیس و تراکتور اجرا می‌شود. طبقه اول ورزشگاه آزادی شماره‌گذاری شده و طبقه دوم نیز که صندلی ندارد طبق بلیت الکترونیکی هوادار می‌پذیرد. ما روز بازی بلیت‌فروشی نداریم و البته برخی از کارها باید توسط شرکت توسعه تجهیز و اماکن ورزشی صورت گیرد.

وی افزود: ما قراردادهای لازم را بسته‌ایم و گیت‌ها در حال نصب است. شماره‌گذاری صندلی‌ها انجام شده و این کار استثنائا امروز به خاطر یک بازی نمادین متوقف می‌شود و از فردا پیگیر سایر کارها هستیم.

بهروان در پاسخ به سؤالی که آیا مبلغ 12 هزار تومان برای فروش کارت‌ها گران نیست، گفت: به نظرم زیاد نیست این کارت‌ها عملیات بانکی نیز انجام می‌دهند، ما باید کاری کنیم که اتفاقات والیبال در فوتبال نیافتد. یعنی هوادارانی که بلیت دارند بیرون باشند اما هوادارانی که بلیت جعلی دارند به داخل ورزشگاه بروند. البته باید فرهنگ‌سازی کنیم. ما امیدواریم با توجه به اینکه تیم‌های لیگ برتر کمتر شده بازی‌ها با کیفیت انجام شود تا هواداران بیشتر لذت ببرند.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره تاریخ دربی نیز یادآور شد: اگر استقلال به دور یک چهارم صعود کند زمان دربی از 10 آبان به تعویق می‌افتد البته ان‌شاءالله صعود می‌کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)