خبرگزاری پرسپولیس : رئیس سازمان لیگ برتر فوتبال با درخواست استقلالی‌ها برای لغو کامل بازی با داماش و برگزاری آن پس از تعطیلات نیم فصل لیگ برتر مخالفت کرد.

غلامرضا بهروان درباره دلایل تعویق 24 ساعته دیدار استقلال با داماش گیلان ضمن بیان مطلب فوق گفت: وقتی باشگاه استقلال این درخواست را مطرح کرد، از مدیریت پروازها استعلام گرفتیم و متوجه شدیم که پروازهای شب گذشته به رشت لغو شده است.

وی افزود: استقلالی‌ها با ما تماس گرفتند و گفتند پیدا کردن اتوبوس هم در این شرایط سخت است و رسیدن به رشت با این وضعیت جوی زمان زیادی طول می‌کشد. ضمن اینکه آنها تاکید داشتند ممکن است در این شرایط، سفر زمینی به رشت مشکلات و خطرات زیادی داشته باشد.

رئیس سازمان لیگ که با رادیو ورزش گفتگو می‌کرد، یادآور شد: چنین مواردی در قانون پیش بینی شده است؛ یعنی اگر یک تیم با دلایل و مدارک مستند نتواند برای بازی به یک شهر دیگر برود، آن مسابقه 24 ساعت عقب می‌افتد.

بهروان همچنین به درخواست عجیب باشگاه استقلال اشاره کرد و گفت: چون بلیت سفر بازیکنان خارجی استقلال برای امشب (دوشنبه شب) رزرو شده بود، استقلالی‌ها می‌خواستند این مسابقه کلا لغو شود که با این درخواستشان مخالفت کردیم.

وی خاطرنشان کرد: ناظر و داوران مسابقه ساعت 3 بامداد امروز به رشت رسیدند. همچنین شنیده‌ام که استقلالی‌ها هم با پروازهای مختلف خودشان را به این رشت می‌رساندند، به همین دلیل قطعا این بازی ساعت 15:15 دقیقه فردا سه‌شنبه در ورزشگاه سردارجنگل برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان لیگ در بخش دیگری از صحبت‌هایش با رد خبر تعطیلی بازی پرسپولیس با تراکتورسازی و ذوب آهن با ملوان به خاطر آلودگی تهران و اصفهان گفت: همانطور که مستحضرید ورزشگاه آزادی با توجه به موقعیت مکانی‌اش همیشه هوای تمیزی دارد! ورزشگاه فولادشهر هم 40 کیلومتر دور از شهر است و به همین خاطر آلودگی ندارد اما با این وجود از سازمان‌های مربوطه استعلام خواهیم گرفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)