پرسپولیس نیوز : رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: شنیدم که باشگاه استقلال خواهان تعویق دیدار با راه‌آهن است اما هنوز نامه آنها را ندیده‌ام.

غلامرضا بهروان در مورد تعویق دیدار استقلال و راه‌آهن در هفته شانزدهم لیگ گفت: شنیدم که باشگاه استقلال امروز قبل از ظهر نامه‌ای را به سازمان لیگ ارسال کرده و خواهان تعویق یک روزه مسابقه با راه‌آهن است اما هنوز این نامه را ندیده‌ام. من با کاظمی دبیر سازمان لیگ هم صحبت کرده‌ام که ایشان گفت هنوز نامه ای نیامده اما اگر درخواستی بیاید باید آن را بررسی کرده و جلسه‌ای برگزار کنیم.

بهروان تصریح کرد: مدیر رسانه‌ای راه‌آهن هم خیلی سریع نسبت به خبر تعویق بازی واکنش نشان داده و بعد به ما گفت که اشتباه کرده است. با این حال به نظر شخصی من تعویق مسابقات اصلا به صلاح نیست هرچند با توجه به درخواست یک روزه تعویق،  هیات رئیسه سازمان لیگ می‌تواند با این درخواست موافقت کند اما تا این لحظه که ساعت 14و 25 دقیقه است هیچ درخواستی را من ندیده‌ام ضمن اینکه برای تغییر در زمان یک مسابقه تفاهم دو باشگاه مهم است. به هر حال باشگاه‌ها هتل رزرو می‌کنند و لغو هتل ضرر و زیان دارد بنابراین اگر چه سازمان لیگ می‌تواند در مورد تعویق مسابقات تصمیم بگیرد اما تفاهم دو باشگاه مهم‌تر از همه چیز است.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: باشگاه پرسپولیس هم به صورت تلفنی درخواست تعویقی یک روزه بازی را کرد که به آنها گفتیم اگر درخواستی دارید باید به طور کتبی و رسمی باشد و آنها قرار است نامه خود را به سازمان لیگ ارسال کند.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)