سرپرست سازمان ليگ از برگزاري جلسه خصوصي با كي‌روش خبر داد و گفت: درباره هماهنگي برنامه‌ مسابقات ليگ و تيم ملي براي حضور در بازي‌هاي غرب آسيا به توافق رسيديم.

 

غلامرضا بهروان با بيان اينكه درباره هماهنگي برنامه مسابقات ليگ و برنامه حضور تيم ملي در بازي‌هاي غرب آسيا به نتيجه رسيده‌ است، اظهار كرد: ما جلسه خصوصي را با كي‌روش در اين باره داشتيم كه او از برگزاري چنين جلسه خلوتي استقبال كرد. بنده و علي كاظمي از طرف سازمان ليگ و كي‌روش به همراه اميد نمازي در جلسه شركت كرديم. پس از بررسي برنامه‌ها و ارزيابي شرايط تيم ملي و مسابقات ليگ، توانستيم برنامه‌ها را هماهنگ كنيم و از نتيجه‌اش تنها اين را مي‌توانم بگويم كه برنامه ليگ در آن مقطع تغيير چنداني نخواهد كرد.

سرپرست سازمان ليگ در واكنش به اعتراض برخي مربيان از جمله علي دايي و امير قلعه‌نويي نسبت به جرايمي كه بخاطر عدم حضور در نشست مطبوعاتي ليگ برايشان در نظر گرفته شده، اظهار كرد: همه مربيان ليگ عزيزان ما هستند اما قانون برتر از افراد است. همه بايد به قانون احترام بگذاريم. مصوبه الزام مربيان براي شركت در نشست‌هاي خبري پيش و بعد از بازي‌هاي ليگ، پيش از آن كه دايي يا قلعه‌نويي سرمربيگري تيمي را بپذيرند قانون شده است. به هر حال ما رسانه‌ها را جزو اركان اصلي اين فوتبال دانسته و احترام به آنها را واجب مي‌دانيم.

بهروان بزرگ شدن بازيكنان را در گرو فعاليت رسانه‌ها دانست و افزود: رسانه‌ها بازوي توانمند فوتبال ما هستند. در بزرگ شدن بازيكنان، باشگاه ها و مربيان هرچقدر زحمت كشيده باشند اما نقش رسانه‌ها كمتر از آنها نيست. اگر رسانه نباشد بازيكنان و مربيان مطرح و بزرگ نمي‌شوند، پس ما ملزم هستيم به جايگاهي كه رسانه‌ دارد احترام بگذاريم. ما به صورت كتبي به تمام باشگاه‌ها ابلاغ كرديم كه سرمربيان‌شان بايد در نشست‌هاي پيش و بعد از مسابقات شركت كنند.

وي در واكنش به اينكه دايي معتقد بود وقتي ساعت 21:30 روز قبل از مسابقه، از تهران به اصفهان رفته چطور مي‌توانسته در نشست پيش از بازي شركت كند و از اين رو يك ريال هم بابت جريمه فوق نمي‌پردازد، گفت: اولا اينكه در سال‌هاي گذشته هم هميشه روز قبل از بازي‌ها جلسات هماهنگي برگزار مي‌شد. وقتي همه باشگاه‌ها از اين برنامه مطلع‌اند و در چنين جلساتي شركت مي‌كنند، خب آيا باشگاه مربوطه نمي‌تواند دو بليط زودتر از بليت بازيكنان بگيرد تا نماينده‌اش در جلسه هماهنگي و سرمربي‌اش در نشست خبري شركت كند؟ مگر آنها از اين قوانين اطلاعي ندارند؟ حالا يك وقتي بعضي پروازها با تاخير مواجه مي‌شود يا به دلايل غيرقابل پيش‌بيني ديگري سرمربي نمي‌تواند به نشست خبري برسد، در اين شرايط با يك تماس تلفني با سازمان ليگ يا باشگاه مربوطه قضيه را اطلاع داد و بخاطر عدم حضور در نشست پوزش خواست. ما شرايط مختلف را درك مي‌كنيم و باز اين تا حدي قابل پذيرش است. ضمن اينكه فدراسيون براي گرفتن جرايم راهكارهاي خودش را دارد.

سرپرست سازمان ليگ درباره تكليف برگزاري جام حذفي نيز خاطرنشان كرد: تكليف اين موضوع هم در جلسه اين هفته هيات رييسه فدراسيون نهايي مي‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)