خبرگزاری پرسپولیس : سرپرست سازمان لیگ برتر فوتبال گفت: با شرایطی که وجود دارد برگزاری جام حذفی خیلی سخت شده است.

غلامرضا بهروان در مورد تغییر برنامه های لیگ و تعویق بازی های معوقه اظهار داشت: شب گذشته (دوشنبه) به این نتیجه رسیدیم که در برنامه های لیگ تغییراتی بدهیم. وقتی شرایط را بررسی کردیم متوجه شدیم که نمی توانیم بازی های هفته سیزدهم که مصادف با روز عرفه و عید سعید قربان است را تغییر دهیم و به همین دلیل هفته سیزدهم برگزار می شود اما قرار بود در روز نهم آبان بازی های معوقه به انجام رسد که این طور نخواهد شد و در عوض هفته چهاردهم را قبل از بازی تیم ملی با ازبکستان برگزار می کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا جام حذفی به طور قطع برگزار نمی شود، عنوان کرد: هنوز برگزار نشدن جام حذفی قطعی نشده است. اگر باشگاه ها قبول کنند که جام حذفی بدون ملی پوشان برگزار شود می توان این جام را برگزار کرد. قرار است در جلسه هیئت رئیسه سازمان لیگ این موضوع مورد بحث قرار گیرد.

وی افزود: البته با برنامه هایی که در پیش داریم برگزاری جام حذفی خیلی سخت شده است. طبق برنامه جدیدی که AFC به ما داده، بازی های مقدماتی جام ملت های آسیا در بهمن و اسفند برگزار می شود. از سویی، لیگ قهرمانان آسیا را در اواخر بهمن، اسفند و اوایل فروردین با برگزاری 7 مسابقه در پیش داریم. با این برنامه عجیب کلافه شده ایم و حسابی برنامه فشرده ای در پیش داریم. همین طوری باشگاه ها به برنامه ریزی اعتراض دارند و از ماه دیگر هم مسابقات غرب آسیا را در پیش داریم.

بهروان در خصوص اینکه برای حل این برنامه فشرده چه راهکاری دارند، گفت: اگر همه کمک کنند، درست می شود. تلاش می کنیم آن تصمیمی که منافع ملی در آن لحاظ شده، را انجام دهیم و درواقع نمی خواهیم کسی ناراضی باشد.

سرپرست سازمان لیگ در مورد اینکه با کی‌روش برای برنامه ریزی هماهنگ هستند یا خیر اظهار داشت: روز یکشنبه در دفتر نبی با حضور کی‌روش، علی کاطمی و کسرایی جلسه مفصلی داشتیم و در مورد همه برنامه ها صحبت شد. کی‌روش تاکید داشت فضای آرامی را برای تیم ملی قبل از بازی با ازبکستان فراهم کنید چون معتقد است این بازی از مسابقه با کره جنوبی سخت تر است.

وی در مورد اینکه کی‌روش از برگزاری بازی هفته چهاردهم خبر دارد یا خیر گفت: امروز این برنامه را اعلام می کنیم. به او گفته بودیم تغییراتی در برنامه لیگ می دهیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)