پرسپولیس نیوز :  رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ اعتقاد دارد که هیچ ورزشگاهی در دنیا و ایران بدون عیب و نقص نیست.

غلامرضا بهروان در خصوص جلسه‌ای که با برانکو ایوانکوویچ پس از دیدار پرسپولیس برابر راه‌آهن داشت، گفت: با برانکو در خصوص برنامه‌ریزی لیگ و همین‌طور ورزشگاه شهدای شهر قدس صحبت کردیم. پرسپولیسی‌‌ها که 10 سال پیش به این ورزشگاه آمده بودند شرایط آن زمان را با الان مقایسه می‌کردند. البته برانکو با من در مورد داوری هم بحث داشت. او از ابتدای فصل خیلی از اشتباهات داوری را تحمل کرده است. ما هم به برانکو گفیتم که حدود 32 روز پیش برنامه سال آینده فوتبال ایران را به فیفا و AFC اعلام کرده‌ایم.

«ما بحث‌های خودمان را داشتیم و برانکو هم صحبت‌های خودش را داشت»، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ با بیان این جمله افزود: فدراسیون جهانی فوتبال چند روز پیش فیفادی‌های سال 2016 را اعلام کرد. طبق قاعده‌ای که وجود دارد در روزهای فیفا نمی‌شود مسابقات لیگ را برگزار کنیم و باید مسابقات ملی برگزار شود. به همین خاطر ما هم در تلاش هستیم تا در این روزها اردوها و بازی‌های تیم ملی را برنامه‌ریزی کنیم. مسلماً با این شرایط تعطیلات کمتر هم می‌شود و این یعنی با تداوم لیگ شاهد بازی‌های باکیفیت‌تری خواهیم بود.

بهروان خاطرنشان کرد: برانکو در این جلسه به ما گفت که در ابتدای فصل مشکلاتی داشته و تیم او در چهار بازی اول یک امتیاز گرفته بود، اما هواداران این تیم شرایط سخت ابتدای فصل را تحمل کردند. ما به برانکو گفتیم حامی فوتبال حرفه‌ای هستیم، چون معتقدیم از دل یک لیگ خوب تیم ملی خوب بیرون می‌آید.

وی درباره کیفیت ورزشگاه شهدای شهر قدس و ایرادهای احتمالی این ورزشگاه گفت: مسلماً هیچ ورزشگاهی در دنیا و ایران بدون ایراد نیست، اما سعی می‌کنیم برای بازی راه‌آهن – استقلال این ایرادها را برطرف کنیم. در مجموع فکر می‌کنم نور ورزشگاه باید بهتر شود و در وضعیت ورود و خروج هم شرایط مناسبت‌تری ایجاد شود. مسلماً اگر ما ورزشگاه خوبی داشته باشیم این به نفع فوتبال ماست. البته باید بگویم که چمن ورزشگاه شهدای شهر قدس بسیار خوب است و فقط باید تغییرات جزئی در جایگاه خبرنگاران و مکان استقرار دوربین‌ها صورت بگیرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)